teater

ahoi. hetkel passin nsm koolis enne inka tundi arvutis ja mõtlen, et kas ma üldse homme kooligi jõuan :N. pmts jõuan koju poole kaheteistkümne paiku õhtul. ei tea, kas siiski üldse jõuan. eks näis. igaljuhul lubasin endale, et blogin täna hommikul ära, sest vaevalt ma öösel blogiksin oma teatrielamustest.

nii paljud on täna lambist mustas riietuses. miks küll ? :O. no ega ma ise parem pole. olen ka mustas.

ei tea tõesti, mis toimub

ja mu näpp on valus. lambist keskmine sõrm räigrlt valutab. midagi ei tohi pihtagi minna, juba on valus. aga ma master plaasterdasin ennast täna hommikul vara :D. HEA TÖÖ ! 😀

liisu

Lisa kommentaar

