peavaluu. jeii ! -.-

mul on täna jälle peavalu. jesss. meeletult nõme :N.

koolis oli niivõrd kuivõrd tore. mul oli nii naljakas kui ka tunne, et kõik vihkavad mind või arvavad niisama et ma olen vägaväga kuri inimene. tervist siis, saage tuttavaks. olen kuri liisu 🙂

ja füüsikas oli täna töö. armas. olin äge ja joonistasin sinna nöpsikuid, kes endale pommi alla panevad ja õhku lasevad. geniaalne füüsika töö lahendus. ma tõesti ei osanud !!

liisu

2 kommentaari to “peavaluu. jeii ! -.-”

  1. sai ole kuri…sa oled parim, mis olla saab 😀 :*

Lisa kommentaar

