rõõmurullikesekene

täna on küll juba ajaliselt laupäev, aga jaa. tahaksin muljetada reedesest päevast. ma olin tõeliselt asjalik nii koolis kui ka peale seda. pmts. hommikul läksin kooli ja esimene tund oli kohe keka – mängisime võrku. mulle meeldis. olen küll koba, aga tunnistan seda vähemalt endale. hea seegi. mate tööd ma nkn ei osanud. inkas oli niisama tore ja füüsikas avastasin endal puude. mhm. pikk jutt. ei taha, et kõik teaksid, mis puue mul on🙂.

tulin peale kooli paala ja avastasin, et kõigil on mind vaja millegi jaoks. asjad tehtud ja siis tegin süüa natuke ja läksin õue. no muidugi läksin ma õue evaga, kes mind kutsus. aitäh^^. siis sain veel andriga kokku ning saatsin ta hiljem ära. olen viisakas laps. ma tean.

siis tulin tuppa ja hakkasin koristama. jaa. mulle meeldib linnas koristada. igaljuhul. madli ütles, et ma olen ta isiklik ori. nii armas temast. no pmts. ega ma siiski ei saanud puhata vahepeal. olen päev otsa nagu orav ratta peal olnud. nüüd on kell juba kaks öösel ja ma saan alles nüüd blogida. armas, kas pole ? mul polegi ammu nii sisukat ja töökat reedet olnud.

kui toad korras ja üldse ma ise ka korras. siis olime andriga. naersime.  :D JAA, TA ON KELDRIKAKAND:D HAHAHA:D:D. ega jaa. sikspäkk kohe tuli. samas, mul oli tore. jep. oli küll vahepeal ka paar kurba momenti, kuid muidu oli tore. aitäh meeldiva õhtu eest🙂.

jalutasin siis rahulikult omadega tuppa öösel kell pool kaks ja olengi nüüd siin. olen surmväsinud tänasest kõndimisest, aga elan veel. olen täitsa elavate kirjas veel.

tahaksin tegelt veel õnnitleda ka kõiki abituriente, kellel oli reedel viimane koolipäev !! õnnitlen teid !!🙂. olete tublid…. võibolla.

olgu. ma olen meeletult väsinud. kui patja näen, siis tudin kohe.

headööd!!!

PS !! öised lossimäed on ilusad ning jaaa. teistele niisama helistada ja nalja teha on ka tore. bemmid ja oksendavad mehed ruulivad:D:D HAHAH:D:D naergem pooleks.

JA MA OLEN ÕNNELIK !

liisu

Lisa kommentaar

