osaliselt kordaläinud päev

heihopsti. olen täna nii palju asju korda saatnud. olen uhke enda üle. samas. südamepõhjani solvunud.

  1. hommikul ärkasin umbes üheksast, sest madli tuli tuppa ja ütles, et ärka üles ja lähme imaverre vennale vastu. no miks mitte. kuna hommikul süüa ei jõudnud, siis panime riidesse käpet ja läksime favorasse, võtsime burksid ja koka ja asusime imavere poole teele. mulle meeldib selline asi. see on kuidagi nii äge. mul on tõesti vennanaisega vedanud. rääkisime mõlemad üksteisele oma reedeõhtustest seiklustest, naersime koos, rääkisime vanadest aegadest, nautisime ilma ja kuulasime head mussi. jaa. mul on tõesti tore vennanaine. ei saa kurta väga. ja tagasiteel oli juba tänu venna jutule nalja nabani. ta rääkis meile, kuidas ta nädal aega mööda hiiumaad käis ringi oma teki ja padjaga. armas. tal on lammastega tekikott. see on tõesti armas ja kodune tekikott. mulle meeldis ka see kunagi. aga venna võttis selle endale. aga jaa. mul on vennaga ka vedanud.
  2. kuna ma pidin eile papusid mine tsekkima, siis pmts ma teadsin, mis ja kust. okei, see selleks. igaljuhul. ma ei saa aru, mis mu emmel viga on. pmts ta teadis, et lähen laupäeva hommikul papusid vaatama/ostma. aga kuna tal oli vaja, et ma RUTTU maale läheksin, siis mul jäidki need ostmata. armas. käin ikka veel 2 numbrit väiksemate papudega, mis on aaastast 60. seksikas. ma tean . aga need on lahedad. no edasine oli see, et läksime maale, küll mitte emme juurde, aga õe juurde. emme tuli ka lõpuks sinna ja võttis miku kaasa. küsis minult ka, et kas ma ei tule vms. ma ütsin, et kui miku tuleb sinuga metsa kaasa, et miks ma peaksin tulema umbes. et niisama passing v ? siis käratas mulle, et ega ta kodu kaasa ei võta ja et mu tuba on nagu sitalaut. no aitäh. vaadaku oma tuba. ma pole kodus olnudki. kusjuures koju tulles ei olnudki see tuba nii sassis. tal lihtsalt närvid läbi. mingu valagu oma viha kellegi teise peale välja. no ja kui oma kotte lahti pakkisin ja avastasin,et kõrvaklapid on linna jäänud venna juurde, siis mainisin seda neile, et nad homme need ära tooksid. ja emme tõi kohe lagedale ühe asja: niikuinii jõid öösel maha. öösel kell 3 sa ju ei vastand. no ausõna. mingu perse. ma olen tõsiselt solvunud. südamepõhjani.
  3. seoses telefonile mittevastamisega ongi selline lugu, et kuna mu enda telefoniaku oli jälle tühi, siis kasutasin võimalust ja suunasin oma kõned andrile. kino sai. öösel kell 3 tahtis vennanaine mind kätte saada, aga kuna minu kõned olid suunatud andrile, siis oli andri see, kes kannatas. päris 5 inimest vist tahtis mind kätte saada. sellepärast emme arvaski, et olin maani täis ja jõin oma klapid maha. no tõesõna. ei olnud ma midagi täis.
  4. mul on tänane päev olnud meeletult äge alates hommikust saadik. käisime kertu,madli ja ailiga krossil ka. hea on käia kuskil oma vennanaise, täditütre ja nende sõbrannaga, keda ka ma tean. see on hea. vaatasime inimesi ja motikamehi. äge oli. tagasi tulime jala. umbes 2 km. kõndisime läbi vana karjääri. kõik vanad mälestused tulid meelde. samas, see koht pole üldse enam selline nagu kunagi. kõik on muutunud. see on nii tüüpiline. kõik muutub. nõme. samas. head mälestused meenusid seal.
  5. ma hakkan haigeks jääma ka veel takkaotsa. mul tuleb nohu ja ma aevastan kogu aeg -.-
  6. ma vihkan seda, kui mu emme arvab, et ta võib alati oma sita tuju minu peale välja valada. mingu kuskile ja karjugu see endast välja. ma ei näe põhjust, miks peaksin mina kogu aeg kannatama.

liisu

Lisa kommentaar

