ole selline nagu oled – värdjas – ikka on kõik samamoodi. miski ei muutu

sa suudad alati mu ilusa päeva ära rikkuda. sa suudad mind alati nutma ajada. sa suudad alati nii värdjas olla. sa suudad kõik mu viimsed närvirakud ka ära süüa. sa lihtsalt suudad kõike alati nii teha, et ma hakkan nutma või olen meeletult kuri.

äkki lõpetaksid selle juba ükskord ära ? sul on arusaamise ja mõistusega ikka kõik väga korrast ära.

mine arsti juurde kontrolli või midagi. või kao kuhugi kaugele ära, et ma sind paar päeva ei näeks.

sa ei suuda vist mitte kunagi normaalne olla. .. sa pole seda olnudki vist.

vihka mind aga edasi. aitäh.

liisu

Lisa kommentaar

