palavus

ahoi. mõtlesin JUST praegu, et tahan kirjutada pika postituse sellest, milline mu päev oli, aga ma ei teagi enam, kas suudan. väsimus niidab jalust ja jalavalu on meeletu. ja ma olen tubli viriseja.

näiteks eile, ESMASPÄEVAL, läksin ma juba teki alla umbes poole kaheksa paiku. vaatasin niisama telekat, oodates ühikarotte muidugi ja siis ärkasin juba, kui kell oli kümme. muidugi ma magasin edasi. samas, ma nägin ühikarottidest ainult üht osa. esimese reklaami ajal niitis uni mind jalust. masendav. hommikul oli vähemalt suurepärane ärgata🙂.

väljas on niii faking ilus ilm. soe, päiksepaisteline, rõõmus, mõnna. jaa. ma ei oskagi siia midagi kirjutada ilma kirjeldamiseks. umbne oli ehk ka.

ma kartsin, et täna hakkab õpetaja toikka mind kurja pilguga vaatama, aga õnneks oli ta rahulik🙂. mulle jäi vähemalt selline mulje.

koolis oli tore. ausalt. mulle isegi meeldis. kuigi vene keeled võiksid vapsjee olemata olla.

ja kui aus olla, siis ma ei suudagi enam järvejooksule minna. mu jalg on nii meeletult valus😦. nutame koos.

PALJU ÕNNE MANNI EMME !!!

liisu

Lisa kommentaar

