tore kolmapäevakene

mul on täna üks kõige paremaid kolmapäevi üle pika aja, sellepärast et:

  1. ma oskasin vene keele tunnis pmts kõike, mida õpetaja küsis. seda juhtub ehk kord sajandi jooksul. ja ma sain hakkama. olen enda üle väga uhke.
  2. füüsika praksis mõõtsime juuksekarva paksust ja sain teada, et see on 0,06 mm. ja tegime veel muidki trikke. mille tagajärjel on mu parema käe peal veekindla markeriga kirjutatud durex. miks ka mitte.
  3. mul on ehk kõige suurepärasemad õed, keda iial tahta. tõsiselt super õed !!
  4. väljas on tohutult ilus ilm,mis omakorda muudab jälle tuju paremaks !! päike soojendab põski. nii hea.
  5. ja päeva naelaks on minu arust see, et rummel hakkab tegema iga tunni alguses meile 5 küsimusega töid, et vaadata, palju me eelmisest tunnist õppisime. JESS !!
  6. ja mul on tõesti olemas ajusagarakesed !! jah, need eksisteerivad.
  7. mulle meeldib see, et mul on täna vajadus/tahtmine/tuju kõik asjad homseks ilusti ära õppida🙂.

liisu

Lisa kommentaar

