kus on beebi ?

ma armastan väikseid lapsi. jaa. ma armastan neid ikka kohe päris palju. mulle meeldib vaadata nende esimesi samme, mil nad kukuvad ja ei anna alla, vaid liiguvad ikka edasi ja edasi. meeldib see, kuidas nad õpivad rääkima. ütlevad seosetuid sõnu, kuid hiljem juba lauseid. see on nii armas ja südantsoojendav.

neile teeb nalja see, kui autos istme taga teha neile kollikolli. nad naeravad. see on naljakas. ja see teeb endalgi tuju heaks.

on ikka hea omada väikest õepoega ja väikest vennatütart. olen täiskohaga tädi. mulle meeldib see amet. see on hea ja armas amet.

on uhke olla kahe sellise jüngriku tädi. kellest üks on suur marakratt juba ja teine on küll pisike, aga tragi. õpib alles rääkima ja on niisama armas.

õepoja ma paningi tuttu just 10 minutit tagasi. vaatasime koos käsnakallet axel f soundtrackiga. nüüd tudib ta mul voodi peal. ta on armas laps.

väiksed lapsed rokivad. ausalt ka !!

liisu

Lisa kommentaar

