Vahel peab olema elu raske, et oskaksid hinnata hetke , kui on kerge.

ma ei vihka ega armasta sind. ma lihtsalt igatsen sind nii meeletult. aga palun ära tee mulle haiget. ma ei jõua enam. ma olen suures meeltesegaduses. ma ei tea enam isegi mida mõelda. ma võin jalutada mööda pimedaid viljandi tänavaid ja mõelda, aga kuhu ma nii välja jõuan ? no muidugi, et jämejalga.

….

liisu

2 kommentaari to “Vahel peab olema elu raske, et oskaksid hinnata hetke , kui on kerge.”

  1. hahhaa.. mul tutvused sees.. tahad kiiremat teenust kui jalkswagen ? 😀

Lisa kommentaar

