life is like a farm – one wrong step and u’r in deep shit.

olen täna endale sadatuhatmiljon korda maininud, et oma vigadest õpitakse. nii ongi. aga ma ei õpi nendest kohe. küll tuleb ka minu aeg, mil ma olen oma vigadest õppinud ja oskan neid vältida. paratamatult teen ma neid vigu aina jälle ja jälle. ma ei pääse neist üle ega ümber, võin ju kahetseda, aga küll ma õpin neist. olen alles noor ja uljake. mul on veel arenguruumi.

tahaks lihtsalt kõigile nii väga öelda, kui palju vigu ma oma elus teinud olen. ausalt. neid on kõriauguni. olen mõndadest õppinud. mõned on täitsa külmaks jätnud. nüüd aga oskan seda hinnata, kui hästi ma oskan iseendaga läbi saada.

nii armas kui see ka poleks, siis täna ütles armas klassivenna tõnis minu ja taneli kohta noorpaar. avvi. perekond kiis. miks ka mitte tõesti. abielutunnistus on mul seinapeal ju olemas. aga see on siiski ja jäävalt suguühtevabaabielu mis kestab gümnaasiumi lõpuni ja võibolla ka kauem.

tegime täna füüsikas ägedaid katseid. vaatasime, kuidas elektronid liiguvad ja “elektrit”jagatakse. nii äge. algul arvasin, et pohlasalu on napakas, kuna räägib, et elektronid on sinised. jutt peab väga paika. nad ongi sinised !!(ma pole lolliks läinud ).

ja üldse olen ma tähele pannud, et kõik on viimasel ajal nii sõbralikud. kevad on ikka ilus aeg. inimesed leiavad teineteist. on nunnud ja armsad koos. varsti tuleb suvi, mis siis saama hakkab ? ma parem ei hakka ette kujutama.

olen praegu nii läbi omadega. jäin öösek alles 1.30 umbes magama, kuna mul oli nii suurel hulgal mõtteid, mida mõelda ja “nii palju” oli und ka. mängisin umbes kaks tundi ipodi solitairet ja mõtlesin. lihtsalt mõtlesin. ja avastasin ka seda, et öösel oli JÄLLE  meeletult ilus taevas. südame võttis soojaks. ma jumaldan tähistaevast.

sellest saab meie suvi.. ja nii ongi !! lala..

ma armastan vaadata õnnelikke inimesi !! nad teevad mindki õnnelikuks. olen südames alati õnnelik, aga ma ei oska seda õnnelikkust piisavalt väljendada.

… mina ja mu mõtted.

liisu

Lisa kommentaar

