preili otsekohesus

tulin täna vennaga koolist koju ja rääkisime järjekordselt päris tõsistel teemadel. tüüpiline näide on selleks alati kool. vennal on kindlad põhimõtted, et ka mina ronisin gümnaasiumi valedel põhjustel. et oleksin võinud minna kutsekasse. ja et ülikool. milleks see. tuleviku väljavaadetes on see ikka sama, mis keskharidus gümnaasiumi baasil. jutt on tõsi. mul on ausalt ka koolist väga siiber. nii suur koormus on kuidagi praegu. raske lausa uskuda. aga see on kümnes klass, see pidigi raske olema.

mul on paha tuju ja selle tagajärjel olen ma väga otsekohene. enda üllatuseks on see lausa naljakalt masendav.

tänane päev sakib.

kui vennaga olime juba suure tee peal autoga, siis ma nägin oma silmaga, kuidas kass auto alla jäi. üks kõige rõvedamaid vaatepilte üldse. .. ja nii tema eluküünal kustuski. ausalt. see oli võikalt rõve ja kurb ja vastik -.-

liisu

Lisa kommentaar

