läätslus

grünbach rääkis täna meile sellest, kui eriline õpetaja on ikka pohlasalu. et kui poleks teda, siis ei oleks ka jakobsoni kooli nii eriline. et pohlasalul ikka jätkub neid kiikse piisavalt, mis teevadki temast selle erilise inimesi. et kui ikka ühe jutuotsa kätte annad, siis enne 24 tundi pidama ei saa. seda ütles ka grünbach. et ta on ise seda katsetanud. seega, usume kuldse mehe kuldseid sõnu.

ja muidugi põhiteema käib ikka eesti keele kohta. seal sai moodustada igasuguste liidetega sõnu. sealt on tulnud ka sõnad leninlus ja hitlerlus. mina tegin ka oma nimest sellise versiooni – läätslus. olen ka nüüd äge. pean hakkama filosoofiks, et sellist asja tekitada. küll tehtud saab !! .. siiski mitte.

armastan inglise keelt. iga päev ikka mõtlen, et ma olen päris palju arenenud selle kümnenda klassi jooksul. võrreldes aaskiviaegadega, kus ma ei teadnud midagi. olen enda üle uhke. mul on selle üle ääretult hea meel !🙂

kui ikka iseenda üle uhke oled, siis on kohe soojem tunne.

liisu

Lisa kommentaar

