lihtsalt väga meeletu

see on lihtsalt nii uskumatu kui meeletult ma sind igatsen. iga asi, mida ma kuulen/näen/tunnen/meenutan/mõtlen/kirjutan/joonistan, meenutab sind. jah, SIND ! alati leidub mul põhjuseid, miks sind meenutada. või lihtsalt mäletada. midaiganes ma ka öelda ei tahaks. sõnad on sassis. mõtteid on meeletus koguses.

kõik need laulud, mis koos sai kuulatud. see on lihtsalt meeletu, kui väga nad meenutavad mulle sind ja mind. meie ühiseid mälestusi ja kooselamisi. nostalgiline, kas pole ?

ma tõesti igatsen sind. aga samas. ma kardan. kardan väga. mul ei ole õrna aimugi mitte, mis võiks edasi juhtuda. kas igatsus laabub ja kaob ära või ainult süveneb ? mis paneb mu veel täbaramasse olukorda.

ma olen lausa meeltsegaduses.

vahest on hea, kui sa oled mul olemas. aga kui sind pole, siis aeg möödub kui igavik, mälestused tunduvad ainult kurvad ja pisaradki kipuvad tihedamini tulema.

ma tahaksin, et sa oleksid alati koos minuga. aga miks seda EI juhtu ?

kas ma elan tõesti nii palju oma unistustemaailmas, kus kõik on ideaalne ja armas. et pole probleeme ega midagi. no järelikult tõesti.

mu elu ongi üks suur unistus. armas ja soe unistus.

ja ma ikka igatsen sind. nii meeletult. ja kõik see teeb mulle nii väga haiget. ma ei taha/suuda enam nii. praegu mõtlen küll, et kõik need pisarad, mis on valatud, on sind väärt. aga tegelikult ?

sa suudad vahest mulle väga haiget teha. suudad mu südamele kohe väga haiget teha. palun ära tee.

liisu

Lisa kommentaar

