tahad kahte ? ei saa.

täna on reede ja ma olen äärmiselt plahvatusohtlik. võiks ka öelda, et olengi kohe plahvatamas.

olin mures ja käisin malle käest küsimas, et ehk saaksin viimase töö(mille hinne oli 3 kahe 10cm miinusega) ära parandada või et ta paneks kahe. pmts malle ainult naeris selle peale ja andis selgesõnaliselt teada, et tema ei viitsi parandada ja ei lase mul seda tööd teha. et ma teinekord õpiksin kõik selgeks.

ausalt. mingu metsa oma jutuga. nii raske on lihtsalt  see närune kaks ära panna. 3 kahe miinusega on sama mis 2+. jess jess. ausalt. ta ajab mu hulluks. ma tahaks ta maha lüüa. vihkan lausa teda . ja ma pole kindlasti ainus. minu reedene õhtu on vähemalt rikutud. AITÄH !

no ja ega üllatused ei lõppenud veel sellega. koju tulles avastasin, et venna on koos RISTOGA siin. mhm. 26 aastane mees, kes on mu venna parim sõber ja kes tegi mulle ja mannile ühel superägedal reedel 4 rummikoksi välja. mhm. SEE SAMA RISTO !! venna kohe naljatades küsis, et kas reedeõhtused plaanid valmis. haha. olen õnneks kodune. samas. ta ei julgenud mulle otsagi vaadata😀. naera pooleks no😀. tõesti kordaläinud päev. muud midagi.

üllatus üllatuse otsa.

ehk tuleb veel midagi ?

liisu

Lisa kommentaar

