kiire elu või jaa

kuna mul pole üldse aega olnud viimasel ajal olla ei msnis ega kuskil, siis kindlasti pole mul olnud ka aega blogimiseks. ma lihtsalt ei tea ja ei mäleta, mida kõike ma olen korda saatnud. reedel oli päev nagu päev ikka. olin päris väsinud ja läksin varakult tuttu. laupäeval pidin tulema emmega linna ja tahtsin kell 8 ärgata, et pessu minna ja niisama olla, aga ma tõesõna ei jõudnud mitte midagi teha. kohutav! kella kaheksasest ärkamisest sai hoopis poolekümnene ärkamine .😀. siis tulin linna ja käisin emme ja õega linnas.

ostsin endale lühikesed püksid, pluusi ja päiksekad ja igast pudi padi veel. nüüd siis taaskord jälle rott ma olema. juhei !

kuna eile oli laupäev, siis oli ka flirdis pidu. võiks öelda, et mu ootused olid selle peo kohta suuremad. rahvast pidi olema nii palju, et pärast ei mahu sinna kõik äragi, aga nooooh. kus sa sellega. hoopis oli nii, et väljas oli rohkem inimesi kui sees. meeletu.

vihma sadas ka. see oli nõme. mu UUED valged sokid on nüüdseks juba kenasti tumesinised. jess jess jess.

uusi sõoru sain ka vist. tegin tutvust lambi inimestega. nagu ikka.

aga pmts. mu elustiil on tõesti viimasel ajal väga kiire. vabandan iseenda ees sellepärast.

liisu

Lisa kommentaar

