kolmapäev venib kui tipptunnitramm

täna on juba üllataval kombel kolmapäev. see nädal on üldse mu jaoks suhteliselt halvasti alanud. rutiinne ja peavaluline. põhimõtteliselt olen omanud KOLM päev järjest peavalu . see on lihtsalt kohutav !! valuvaigistid on tõesti mu parimad sõbrad. ilma nendeta lihtsalt ei eksisteeri elu maa peal. minu jaoks vähemalt. kolm päeva järjest olen pärast kooli maganud umbes 2 ja natuke peale tundi. armas minust. tõeliselt armas. ärgates olen pahur kui karu ja ikka oman peavalu. mis on muidugi veel toredam. mul on vist kevadväsimus või väga suur koolistress. ja tõesti. koolistress võib mul kindlasti olla. ilmselgelt on ju see alati nii, et kooli lõppedes muutume me kõik laisemaks ja kõik hakkab allamäge minema. nii ka minul. ekooli vaadates küll päris pisarad jooksma ei hakka, aga asi on halb. minu jaoks vähemalt. aga kõik saab korda, sest homme lähen juba mate kahte parandama ja küll kunagi muusika hüüumärgi ka ära parandan. vähemalt on mul valmis tehtud üks korralik plaan, kuidas kõik enam-vähem korda saada. kindlasti peaksin olema ma enda üle uhke. olengi.

kuna täna on kolmapäev, siis olid meil ka täna füüsika praktikumid. pidime koostama vooluringi ja sealt leidma erinevaid pingeid ja voolutugevusi. kandma need tabelisse ja hiljem graafikusse. see selleks. põhiülesandeks oli tõestada ohmi seaduse kehtivust ja sellest teha järeldusi. esiteks sain ma õpetaja käest vihikuga vähemalt 5 korda vastu pead, sest ma ei teadnud, mida üks sümbol tähistab. (samas on õpetajal keelatud õpilast füüsiliselt karistada !!!). teiseks olime me manniga täna ühed parajad blondid. tegime ilusti vooluringi valmis ja mässasime sellega. siis ootasime õpetajat, et ta selle heaks kiidaks ja et me saaksime kogu kupatuse sisse lülitada. ei viitsinud väga enam oodata, kuna 45 minutit oli juba täis tiksunud. no ja siis lõpuks palusime riksult ja kalalt abi. nad naersid meid kohe välja, sest meil puudus vooluringi kõige tähtsam osa – vooluallikas !! no tõesti !!:D. ainult mina ja mann tuleme sellise asja peale vist. mul on isegi hea meel, et me seda õpetajale ei näinud. ta oleks meid muidu selle sama vooluallikaga visanud. kindlasti kohe. või lihtslt terve ülejäänud gümnaasiumiaja selle üle naernud ja nina alla hõõrunud.

täna ekooli vaadates jäin ma imestunult vaatama oma eesti keele hindeid, mida oli 4 tükki ja kõik olid kolmed. mäletan veel neid ilusaid aegu põhikoolist, kui ma sain eesti keelest väga hästi aru ja see oli ka ilmselgelt 5. nüüd võin sellest vist ainult unistada. põhimõtteliselt olen ma tõsiselt lootusetu lausa eesti keeles. ma ei saa lihtsalt MITTE MIDAGI aru. ma võin õppida iseseisvalt – saan midagigi aru. aga kui õpetaja seletab, siis on küll nagu et WTF?!?!?!. vahest mõtlen ikka, et need, kellele ei anna meie õpetaja tundi, on lausa õnnesärgis sündinud. ilmselgelt tasub meil nende peale kade olla. mina vähemalt olen. ma ei ole masin, kes suudab ühe tunni jooksul oma mällu salvestada umbes 3247124021 uut teadmist. mu ajumaht on lihtsalt liiga väike selle jaoks.

rääkisime täna ka mate/füsa suvistest praktikumidest. tõotab tulla põnev suve algus.  ilmselgelt ootab ees lõputa õudus. ma ei oota seda aega väga. ausalt.

ja kuhu on kadunud suvii ?? lambist sajab juba kolmandat päeva järjest vihma. olen veendunud, et sellest rõvedast/nõmedast/sakkivast ilmast on ka tingitud mu superarmas peavalu. jaa, ilmal on suur mõju mu peale. isegi mu emme arvab seda, sest tal on põhimõtteliselt samamoodi(kuigi ta on minust 30 aastat vanem). ma tundun ka järelikult juba vana😀.

liisu

Lisa kommentaar

