kivi

heihopsti. eilne idee, et võiksin linna minna, jõustus päris osavalt. või noh põhimõtteliselt teostuski. väga hästi läks. kõik oli korras. aga tegelikult on kõik nii perses ja putsis omadega. vabandust väljenduse eest, aga nii see on. kõik laguneb koost. järsku.. aga see on vist nii tüüpiline. minuga on väliselt kõik enam-vähem korras, aga sees valitseb torm. ma tahaks kellelgi näo täis sõimata ja kõik oma sita tuju allikad välja lasta, aga ma ei saa. ma lihtsalt tahaks kellelegi rääkida. ma ei saa. eile rääkisin, aga ma ei tea, mis selle tagajärjed võivad olla. phh. -.-

täna on väljas ilus ilm ja mina pean õppima. homme on nii mates kui ka muusikas ja inkas ka töö. jummmmmmel. lähen väikestviisi hulluks. aga see ongi normaalne, sest kevad on !

liisu

2 Vastust to “kivi”

  1. sa võid alati minu peale karjuda:D

Lisa kommentaar

