arstitädi

et siis tänase päeva naelaks on arsti juures käik, kus ma sain päris toredaid asju teada. kas või näiteks seda, et minu suurel tahtmisel ja nõudmisel tehti mulle EKG, kust selgus, et mul on südamerütmihäired !! great -.- sellepärast pidin ka endale ostma palju rohte ja mida iganes veel, et asi kontrolli alla saada. õnneks pole häired suured, vaid väikesed, aga seegi halb, et mul need üldse on.

kui oma peavaludest rääkisin, siis hakkas arst ainult koolist platrama, et kas on pingeline ja mida iganes veel. ja et mate füssi klassis on tõesti raske ja mida iganes veel. tahtsin ju tegelikult ainult leida lahendust oma peavaludele, mitte kooliprobleemidele. päris kuri olen selle peale !!!

no ja ega tänagi pole erandlik päev, sest mu peake valutab ikka. NIIIIII TOOOREEEEE !!!!!

liisu

2 Vastust to “arstitädi”

  1. haha.. mul tuli ka ekg-st välja et rütmihäired.. saatis südamearstile, jeeejee😀

Lisa kommentaar

