tattnina

ma olen hulluks minemas. lihtsalt see pole võimalik, et ma olen ennast nii ära külmetanud, et olen ikka päris korralikult haige. leidsin ka aja, millal haige olla -.- olen ammu aru saanud, et ma päris osav kõiges. täna olen siis viimast päeva veel kodus, et ennast ilusti terveks ravida reedeks (: ma vähemalt annan endast parima !! koolis on vaja 2 tööd(mate ja vene) ka järgi teha. matet ei oska üldse aga küll venega ka hakkama saan:).

sain täna hommikul vähemalt natuke kauem magada kui tavaliselt ja oi kui tore oli ärgata kinnise nina ja tuima olekuga. kordaläinud päeva algus !! täna lähen ehk arsti juurde ka, kui emme viib ;).

aga nüüd veedan järgmised paar tundi matelainel ! :). tsauki !!

liisu

Lisa kommentaar

