oravake ratta peal

heihopsti. olen täna nagu orav ratta peal ringi vudinud ja enda imestuseks olen enamus aega väljas olnud. meeletu. olen rampväsinud ja patja puudutades vist juba magan. aga ma pole seda veel teinud, sest pean matet õppima. aga ma ei viitsi !! :D. oeh jummmmel. käisin õdede juures sünnipäevaga seoses asju ajamas. jummmmmel. pole vist ammu nii palju asju ühe päeva jooksul korda saatnud. olen päris uhke enda üle.

mõtlesin küll, et blogin pikalt ja laialt tänasest teguderohkest päevast, aga ma ei viitsi (a). vanadus vist ;D.

et siiis HOMME !!

ja ma piinlen taaskord jälle peavalu käes ning ostsin lõpuks köharohtu ka :). juhei !

liisu

Lisa kommentaar

