unetu öö

öösel suutsin ärgata vähemalt 3 korda üles, lootes, et on hommik ja saab kuuma teed juua. aga ei. tavaliselt oli kell kaks 1 või 2. öööösel värisesid isegi mu käed, sest nägin värdjat unenägu. üldse oli imelik öö. kõik läks halvasti. köha on selline, et tahaks lausa oksendada. ma ei oska seda kirjeldada. aga see on lihtsalt midagi meeletut. nina on ka kinni. ma ei oskagi kohe seisukohta võtta, et keda selles süüdistada. kes oli see “oinas”, kes mulle pisiku andis ?!?! aus üllestunnistus on parem. igaljuhul tahaksin ma veel magada, sest tõtt-öelda ei taha need silmad kuidagi väga lahti püsida.  ja käed ei värisenud mitte öösel, vaid praegu ka. MIS TOIMUUB ?! ;O

liisu

Lisa kommentaar

