Sain sooja soovituse normaalseks hakata.

täna on neljapäev. käisin koolis – 3x matet ja 3x füüsikat. samas olen õnnelik, et matepraksid olid täna viimased sel aastal. olen selle üle ikka kohe vägaväga õnnelik. viimased pool tundi praksidest möödusid randomi-lahingut pidades😀. jep. ilmselgelt oleme me mate-füssi klass. mul lihtsalt polegi midagi muud vaja arvatavasti juurde lisada. random ja arv nurgaks. vabalt. miks ka mitte. harjutamegi siinuseid ja koosinusi nurkadeks tegema. mulle sobib ideaalselt.

pärast matesid olid meil füüsika praksid. pidime koos liisaga tegema taliga ülesandeid. me oleme küll rumalad ja saamatud, aga hakkama saime. ise olen uhke. ja olen õnnelik, et koolis praegu ÜLIMALT vähe inimesi on. ma sain stevely ja britta kingitud triibuliste paksude sokkidega mööda kooli ringi lipata🙂. natuke mustaks said, aga vähemalt  oli hea kodune tunne. jaaaa, see tundub küll ebareaalne, et koolis ja kodune. aga nii on. kui ikka paksud sokid on jalas, siis on väga hea tunne. oleks veel dressipüksid ka jalas olnud, siis oleks VEEL parem olnud. kindlasti kohe !😉.

ja mitte et me poleks ägedad ja ei saanud 11 klassi õpikuid kätte, mida mina ilmselgelt koju kaasa ei vedanud. ma jätsin õpikud kooli😀. mul lihtsalt ei olnud neid kuhugi panna. olen äge, ma tean. neid õpikuid oli äkki mingi 17 vist. päris pirakas arv. seal hulgas 5 füüsikaõpikut ja paarkümmend sellist õpikut, mida kunagi ei kasutagi. nii tüüpiline ;D. ega ma kümnenda klassi õpikuidki väga ei kasutanud. juhtub ikka. neid pole vaja. las nad olla kodus. milleks muuta oma koolikott raskeks ? aru ma ei mõista.

pärast kooli läksin jaanika juurde. pidin talle matet õpetama. andis mulle eelmise aasta mate eksami ette ja oh ime:D. ma ei osanudki. nuta või naera. siis ma loobusin ja tegin süüa hoopis. või no jaanikaga koos tegime. mässasime spagettidega ja sõime kaeraküpsiseid, mida jann tegi. head olid. sain kõhu ikka kohe väga täis ;d. ja mis kõige olulisem – ma jäinKÖÖGIS magama:D:D:D:D:D. tegelt ka nagu. köögis nurgadiivani peal magavad ainult ebanormaalsed inimesed.(ma polegi kunagi väitnud, et ma normaalne olen.) aga siiski siiski. tore oli jälle üks päev koos veeta.

kui koju tulin, siis oli jaan kassipojad ka ülevalt korruselt alla toimetanud. nad on niiiiiiii armsad !!!!!🙂 neli poega on. 1 on oranž ja ülejäänud kolm on mustad ja helehallide triipudega. nad on lihtsalt nii armsad. silmad on ka neil juba peas. nüüd nad elavad minu toas ühe kasti sees ja on õnnelikud. nii hea on kuulda nende näugumist ja suure emmekassi nurrumist. see on armas. meie kassil on juba teised pojad, kelle eest ta on väga hästi hoolt kandnud🙂. nad on tõesti niiiiiii armsad. väga kordaläinud kojutulek ikka🙂.

ja nüüd on mul probleem – ma pean tegema füüsika vigade parandust, aga ma ei suuda enam. iga päev ainult füüsika. see hakkab juba tasapisi hulluks ajama. kohe ikka väga hulluks😀. aga ma pean hakkama saama. NELI PÄEVA VEEL KOOLI !!!!!!!

hihihih. väiksed 4 kassipoega ründavad emmekassi ja nõuavad talt süüa:D:D. julmalt löövad pikali ja lihtsalt lähevad kambaga peale. OSAVAD !! (:

liisu

Lisa kommentaar

