oommeeter

jouksti. ilmselgelt ei ole ma kodus ega ka jõua sinna enne homset. kohe kindlasti mitte. ehk alles homme päeval või kunagi. loodame, et jõuan siiski. point selles, et mann ja rogen ja ei luba koju minna ja tahtsid mind linna. armas neist. mul tundub olevat sõpru. avvii. aga samas. tänane õhtu tõotab tulla tore. seiklus omamoodi.

väljas võiks ilus ilm ka olla. siis oleks kõik super.siis ei tuleks mu katkisest tenniseninast ka vesi ja pori sisse. see oleks tegelt hea, kui ei tuleks. aga ilmselgelt tuleb ju😀. kuradi tennnised ma ütlen no. lähevad alati just siis katki, kui seda vaja pole(kuigi nad olid juba 2 nädalat tagasi katki )😀

n ja ilmselgelt ei oska ma enam kirjutadagi.

küüslauk ja mingi gaasiline vesi(šveps hääldatakse. ei oska kirjutaada:D:D:D:D:) teevad imesid. jep jep. imejook !!!!!!!

ohjummel. täna oli 6 füüsikat ka. olen endaga rahul, et mul neljast tööd kolm on kaitsmiseks valmis. olen endaüle uhke. teen nv veel kodus viimase töö ka ilusti lõpuni ära ja saan esmaspäeval kolme tööd kindlasti kaitsma minna, mul hea meel selle üle. pean hakkama saama.

suutsime täna liisaga ikka korralikult närvi minna selle peale, et mitte miski ei tulnud välja. pastakad lendasid ja mingi 10 amper ja voltmeetrit lõhkusime ka ära :D:D. vist. mai tea😀. loodame, et mitte. see peaks olema saladuses tegelt.

füüsika pole minu teema. kindlasti kohe mitte.

köögis saab punuda. viisime manni kõlarid sinna ja minu ipodi ka. köök lõhnab küüslauguleibade järgi ka. maheeeeee.

aga ma nüüd ei kirjuta rohkem😀. hea üldse, et ma midagigi kirja sain panna. hiljem enam nkn ei mäletaks.

olge muskad ja sööge küüslauku.

liisu

2 Vastust to “oommeeter”

  1. Sa tegid füsa ma olin Tartus:D (laulupeol) ja teised said koolis meil tunnistused -.- ja arva, kes pidi järgmine nädal tunnistust ÜKSI tooma minema- Loogiline,et mina:D
    Eriti super oli minu see n.-ö. sünna😀 kui keegi meie koorist ei teadnud,et ma 17 sain. Ja noh lõpuks said väikesed teada ja kohe öeldi dirigentidele, kes tulid 10 mintsa enne 00:00 mul toa ukse taha laulma- ma seisin öösärgis, hambahari käes ja pidin nii maa alla vajuma,et enne tahtin voodi alla pugeda😀

    Elu räigeim, kohutavaim, piinavaim sünipäev ma ütlen:D

Lisa kommentaar

