sitapea

oli reede. tore reede. ei tahagi meenutada. kurb oli ka. sain pooltes oma mõtetes LÕPUKS OMETI selgusele ja mõistan 1000000000% seda nüüd, mida teised mulle ALATI rääkinud on. jah. ma olen LOLL ja NOOR. väga loll ja noor. pisike tüdruk alles. nüüd ma usun kõikide sõnu. see ongi ehk elu.

mitte et ma poleks mingi taun ega midagi, aga nägin täna öösel unes füüsika praktikumi mingeid valemeid ja asju😀. GREAT !!! ärkasin mingi kell üles, sest padi vibreeris(telefon ilmselgelt). emps käskis säästuka ette minna ja no muidugi läksin. sajaga teised riided selga(enda püksid said sitaseks, siis rottisin manni pükse, mis olid mulle suured :D:D). siis jalga läbimärjad tenkarid, padjakas näost ära kuidagi. asjad kotti ja minek. tore tore. teadsin, et lähme koju ja saan edasi magada või midagi, aga EIIIIIIIII. läksime hoopis LINNA !!! ma nägin välja nagu reaalselt mingi pomps😀. aga no emps oli täna üllatavalt normaalne. sain endale lõpuks ühed papud, et mul oleks millegagi käia igalpool:D. siis sain juuksevärvi (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ja muud midagi.

mahl on hea.

ja sa oled tõeline sitapea. kõige suurem egotsentrik, keda ma tean. mu silmad tehti eile lahti ja ma sain aru, milline sitapea sa ikka oled. AITÄH !

liisu

Lisa kommentaar

