Õnnetus ei hüüa tulles.

ma olen viimasel tundnud ennast väga ainulaadsena. kas või juba sellepärast, et kes oleks nii rumal ja saamatu, et lõhuks oma pusa ära murutraktoriga ?! kes oleks nii loll, et sõidaks pusa lähedusest mööda ja murutraktor reaalselt sööks selle ära ?! IKKA MINA !! geniaalne laps ikka. aitäh emme ja issi, et nii geniaalse lapse valmis meisterdasite.

no ja teiseks olen alati olnud geniaalne matemaatika valemeid kasutades. jaaa. ma suudan siiani veel sassi ajada ringi pindaala ja ringjoone pikkuse valemid. ÕNNITLEN ISEENNAST !

et siis tegelikult olen ma täna olnud üks VÄGA SUUR närvipundar. peksnud, karjunud, solvunud, vihaseks saanud, ropendanud ja süütuid inimesi sõimanud. jaa, olen äge. aga selline ma kahjuks/õnneks olengi. juhtub ehk ikka.

olen reaalselt kõige suurem unimüts terves maailmas. keegi ei suuda magada PÄEVAL umbes 2 tundi ja seda täiesti lambist. tegelt ma ei maganud lambist. ma panin õepoega magama, aga jäin hoopis ise :N. nii tüüpiline mina ikka. isegi vennanaine ütles seda !😀.

oehjummmmel. täna tuleb õhtu füüsikaseltsis. miks ka mitte. koolis peab ju käima. sellest ei pääse. ilmselgelt pean passima kuni nädalalõpuni koolis ja kaitsma oma töid. MIKS KA MITTE !!!!? ise jumala õnnelik.

ja mate sakib. tühi maa.

liisu

4 Vastust to “Õnnetus ei hüüa tulles.”

  1. mida asja liiiiis😀 sõitsid oma pusast ülee ???? omg😀

  2. no samas sa pole ainus närvipundar:D

Lisa kommentaar

