hangover

jehuuuu, eile oli klassipidu ja kõik oli super. meil on tõesti äge klass. kuna osadel, kes riksu juures olid, sai eile kool LÄBI, siis ma tähistasin ilmselgelt nende kooli lõppu. ise veedan vabal ajal oma päevad koolis. mul lihtsalt pole mitte midagi muud teha😀. no ja muidugi on 6+ minna kooli hommikul pohmakaga. jeiii. ise üliõnnelik.

lõin eile jalkat mängides oma jala räigelt ära. siiani valutab.

ja sõnumite sisu, mis priidule saatsin oli ikka kõigetoredam. mu uus salasõna on RIO. mida iganes see ka ei tähendanud mu sõnumis😀.

ja ma reaalselt suren. pole päev otsa midagi söönud. manni juures jäin magama.

olen emotsionaalseim inimene, keda keegi võib teada. jepstiii.

elu on seiklus. ja mina olen suur seikleja.

liisu

Lisa kommentaar

