Tõesti kummaline , missuguseid kõveraid teid me sageli valime, et mitte näidata, mida me tunneme

ilmselgelt olen ma eemal olnud oma blogimajandusest kaks päeva. nüüd siis pean kõik tasa tegema ja raskelt meenutama, mida ma tegin või tundsin vms. ma saan hakkama!

REEDE:                                                                                                                                                                                                                                  oo reede. hommikul läksin ikka kooli nagu ikka. kuna pidime hakkama füüsikatöid veel kaitsma liisaga, siis tulime hommikul ikka kooli, et varem õhtule saada, aga nii see kindlasti ei läinud. me saime alles ühepaiku vastama hakata. aga eelnevalt oli meil pmts päev otsa aega, et kõik oma protokollid ümber teha ja vahepeal isegi burksi käia söömas. jaaa. kebabi burks on hea. mulle meeldib. kui füüsika sai vastatud, võisin julgelt öelda, et TERE TULEMAST SUVIII !!! aga tegelikult saab kool TÄIESTI läbi alles esmaspäeval, sest siis saan tunnistuse ka. aga see selleks. pärast kooli lendasin ma lausa linnutiivul kibekiirelt valuojja, et raunole  ja kadile lilli viia. tore on vaadata, kuidas inimesed lõpetavad. endal on õnneks see aeg möödas, aga üks lõpetamine ootab ees. kõik oli ilus ja tore. isegi päike paistis. pärast lõpetamisi pidin ma minema paala, et oma SUUR SPORDIKOTT ära viia, kuna ma TÕESTI ei viitsinud seda linna kaasa vedada. sain paala õnneks koos manni rogeniga – ehk siis autoga. hea seegi. asjad viidud, läksime sama kiirelt kui tulime paala ka sealt ära. läksime linna andri kingitust tegema. JAH, ANDRIL OLI REEDEL SÜNNIPÄEV !! aga see pole veel kõik. kui kingitust läksime tegema, oli kell juba VÄGA PALJU ja aega oli äkki mingi 2 tundi, et ma jõuaksin veel paalas korra ära käia ja samas ka uuesti männimäele jõuda + linnas ära käia UUESTI, et kingitus ära tuua. pmts. ma ei olnud reedel isegi mitte 30 minutit nii, et ma olen kuskil diivani peal ja lihtsalt olen. mul oli lihtsalt nii faking meeletult kiire. jalad lõid lausa tuld välja.  tegelikult ma jõudsin ilusti kõik ära tehtud. kuueks olime juba bowlingus andri sünkaril. KINGITUS LÄKS 100% TÄPPI🙂. tekst oli armas ja VÄRV oli andri LEMMIKVÄRV !!!! oi me oleme masterid :D:D bowlingus oli tore. saime oma skille arendada. lõpuks tegime veel väikse piljardi – 12c VS 10a. ilmselgelt poisid võitsid ehk siis 12c. nad suuremad ka😀 kui ka piljard tehtud, siis läksime poodi. kolm korda võib igaüks arvata, mis poest toodi. pärast seda läksime lossimägedesse, kus meiega liitus ka karoliina, ehk siis veel üks 10a tegelinski ;d. nüüd oli 10a ülekaalus(H). woohoo. lossimägedes mängisime minutimängu. ILMSELGELT EI MÄNGI MA SEDA ENAM KUNAGI… VIST😀. kes teab see teab, mida see mäng endast kujutab. lõppude lõpuks läks asi VÄGA käest ära. ei oleks eluski arvanud, et nii võib kogu andri sünkar lõppeda. koju jõudsin, v no paala, umbes 1 paiku ja hommikul oli õhus suur küsimus: kuhu ma ennast joonud olin ?!😀. mul oli lihtsalt natukene raskusi vennatütre toa äratundmisega. aga siis sai kõik korda ;D. reedese päeva tippsündmuseks ehk võikski lugeda lossimägedes veedetud aega, sest uskuge või mitte, seal oli tore. VÄGA TORE !!! seltskond, jutud ja värgid, ilm, joogid, meeleolu = reaalne kvaliteetaeg.

et siis andri kingitus nii eest kui ka tagant🙂

tegime brittaga fire starter bowlingus meie koolimaja. andri soovil. päris ilus tuli välja.

LAUPÄEV:                                                                                                                                                                                                                              palju õnne kõikidele põhikooli ja gümnaasiumilõpetajatele, kelle aktusel ma käisin !!!! õnnitlen teid veelkord. jaa. see päev oli minu jaoks sama, mis maratonijooksmine, sest ma lihtsalt pendeldasin üle poole päeva männimäe ja paala vahet, et lilli jagada kõigile. algul tundus see suhteliselt ületamatu katse, aga MA SAIN HAKKAMA !! kõik sõbrad ja tuttavad, kes lõpetasid, said lilled kätte ja ise olen ülimalt rahul. oma kooli gümnaasiumiaktusel suutsin olla terve aktuse aja. olen tubli. kuna lõpetamiste ajal oli tuju tore ja hea. siis pärast seda, kui meie koolis sai aktus läbi ja ma olin peaaegu ära minemas, suudeti mu tuju ALLAPOOLE NULLI viia. jah täpselt. 10 sekundit ja mu tuju enam ei olnud. järgmiseks 10neks tunniks. TÄPSELT NII OLIGI. jobu noh. siis läksime veel evaga korra maagümnaasiumi juurest läbi, et lilli jagada ja siis suundusime paala, et ma saaks oma koti võtta ja koju ära minna. enne kojuminekut olin ma sunnitud minema poodi,et osta endale šokolaadi. JAH, MA OSTSIN ENDALE KÕIGE SUUREMA ŠOKOLAADI, et mu tuju NATUKENEGI tõuseks. pärast sõin selle siiski stevelyga koos ära. kui koju jõudsin, siis teadsin, et kui kodus passin, siis emoksin omaette või sõimaksin kedagi. sellepärast ma otsustasingi minna siimu juurde jaanitulele. lootes, et tuju paraneb. EI, see EI paranenud enne, kui ma avastasin enda jaoks kummikud ja porilombid. kvaliteetaeg. teinekord ehk hüppan jälle kõik porilombid läbi . kui lõpuks siimu juurde tagasi jõudsime väikselt kiigutripilt, siis oli mu mõlemas kummikus vähemalt pool liitrit vett kokku + mu niiöelda villaste sokkide väljaväänamisel tuli sealt VEEL ROHKEM vett !!😀. tore tore. ma suutsin enda tuju väga heaks teha.  ma armastan alates eilsest õhtust porilompe. pärast läksin koju ja esimese asjana vahetasin kähku riided ära ja läksin magama. ma olin lihtsalt niiiiiii väsinud. öösel nägin jobusid unenägusid. TEAD KÜLL KES !!!! -.- jobu ! ja siis ma ärkasin hommikul alles 12.30. jeii. piduuuuuu !!

kuna siim sai endale uue kaamera, siis otsustasin seda terveks õhtuks vallutada. ehk ma katsetasin ja proovisin kõikvõimalikke programme ja asju. küll kaugelt küll lähedalt. mõni pilt tuli isegi päris hea. minu arvates vähemalt.

kuna ma suutsin peaaegu et kõike oma kahepäevastest seiklustest meenutada, siis ma olen taaskord jälle uhke enda üle😀   nüüd lähen röövin külmkappi ja olen õnnelik🙂

psst. aitäh priidu, et viitsid mulle kogu aeg jalkaseisu öelda !🙂 eile juba uuriti, et kas mul on mingi asi tellitud, et kui mäng läbi, siis kohe tuleb sõnum😀. aga ei. mul on selle jaoks priidu🙂

liisu

2 Vastust to “Tõesti kummaline , missuguseid kõveraid teid me sageli valime, et mitte näidata, mida me tunneme”

  1. kle , päris hea😀 SA IKKA JA JÄLLE ÜLLATAD MIND🙂

Lisa kommentaar

