ikka ja jälle uitad ringi sa mu mõtetes

eile öösel/õhtul kui tahtsin magama jääda, siis ilmusid äkitselt taaskord jälle sa mu mõtetesse. ma ei sattunud masendusse, vaid mõtlesin. mõtlesin kõigele, mis olnud ja mis ees ootab. mõtlesin päris tükk aega ja lõpuks jõudsin järeldusele, et sa peaksid kaduma nii mu mõtetest kui ka unenägudest. see pole enam normaalne. ma ei taha/viitsi enam kannatada sellepärast. ma pean sinust loobuma kõikvõimalikel viisidel. olen üritanud, aga pole siiani suutnud. mis mul viga on ?! olen ehk liiga nõrk ja arg, et loobuda. aga ma pean !!!!!!!!! ma olen sunnitud seda tegema. miks ma peaksin kannatama selle all, et näen sind unes ja igal võimalikul viisil kargad sa mulle jälle mõtetesse. see ei vii mitte kuhugi. ma olen omadega lihtsalt väga ummikusse jooksnud. ilmselgelt pole sealt enam väljapääsu. mitte miski ei aita. ma kardan.. kohe tõsiselt kardan..

ma pean sinust nii üle saama, et võin oma elus niiöelda järgmisele astmele astuda, ILMA SINUTA ! aga no ma ei saa seda enne teha, kui sa oled kadunud.. igaveseks minu mõtetest ja südamest. sa pead kaduma. ma ei tea küll kuidas ma sellega hakkama saan, aga ma pean saama. pean võtma ennast käsile ja selle SUURE probleemi lahendama. ma lihtsalt ei suuda elada teadmsiega, et ma pean nägema sind unes või mõtlema sinust. iga asi/detail, mida ma vaatan, meenutab sind. see on kohutav. tihtipeale ma räägin sinust, et üle saada. aga see ehk ongi see kõige lollim viis sinust vabaneda. ma räägin oma mure teistele, aga ilmselgelt on neil sellest juba kopp ees.

ja need pisarad. milleks need ? sa pole neid juba AMMU väärt. need tuhanded või lausa miljonid pisarad, mis ma valanud olen, need pole sind väärt. olen loovutanud lihtsalt neid niisama oma lõbuks.

kurat küll kuidas ma vihkan seda. see on lihtsalt kohutav. eile öösel ma tõesti mõtlesin selle üle pikalt. ja lõppkokkuvõttes pean ma sinust võimalikult kiiresti loobuma. ma ei saagi muidu kunagi enam normaalseks tagasi. kohe päris ausalt.

ma suudan olla ikka väga tropp vahest. paljud on mulle seda öelnud ja ülla-ülla, ma tean seda. te olete üritanud mulle mõistust pähe panna, aga see mõjus ainult kaheks nädalaks. kuhu ma nüüd jälle omadega jõudnud olen? taaskord ummikusse. ma ikka oskan..

-.-

ps! mind pole 23-24(25) juuni kodus. ehk saan rahulikult järele mõelda kui pole kodus nelja seina vahel. ma üritan ja annan endast parima !

liisu

Lisa kommentaar

