suve esimene trip

KOLMAPÄEV: käisime manni ja rogeniga mere ääres. alustasime tripiga kolmapäeva hommikul sellega, et läksime poodi süüa/juua/asju ostma. no ilmselgelt kulus meil kõige selle peale rohkem aega kui tegelikult oleks pidanud:D. viljandist saime ära alles ühepaiku. väljas paistis päike ja kõik oli äge. käisime valges baaris burksi söömas ja siis võisime edasi minna. esialgu tahtsime minna lemme, aga kuna seal oli juba nii palju inimesi ees, siis sõitsime edasi krapi poole. seal sõitsime kuskilt puude vahelt autoga, et ehk on ruumi, aga ilmselgelt polnud. rogen üritas autoga tagurdada aga see ei õnnestunud just väga hästi, sest lõppude lõpuks sai lihtsalt auto stange kannatada. krapis olevad inimesed said naerda ja nutta korraga ja kui meil oli nali teiste jaoks tehtud, läksime me edasi😀. sõitsime edasi treimani poole ja lõpuks otsustasime, et jätame auto tee äärde ja tripime jala, et vaadata, kuhu minna võiks. no ilmselgelt viivad kõik teed sinna, kus ma alati olen käinud. nii ka seekord. jõudsime ikka ja jälle välja samasse kohta. siis tõime auto sinna ja panime telgi püsti. kuna väljas oli veel NII ILUS JA SOE päike, siis läksin ma kohe randa. ilmselgelt algul üksinda:D. väike jook kaasa, muusika ka kaasa ja minek. lõpuks veetsime rannas aega kõik kolmekesi mingi 3 tundi ehk. no ilmselgelt sain natukenegi päikest. kuigi lootsin rohkem. kuna ka rogeni sõbrad pidid meile külla tulema, siis nad lõpuks jõudsid. rääkisime juttu ja nemad kadusid sama kiiresti ära kui nad tulnud olid. siis emosime kõik seal. või no mina enamjaolt passisin tuima ja tõin kuskilt iks-kohtadest puid, et saaks lõket teha ja SÜÜA. kogu kupatuse tagajärjel saime me lõpuks isegi lõkkele tule alla. kuigi seda suure vaevaga. õhtu tippsündmuseks oli see, kui me manniga läksime vaatama, kas metsa all oleks ruumi veel, et saaksime sinna minna telkima, sest mere ääres oli liiga suur tuul ja mida kõike veel:D. läksime siis ilusti tipa-tapa hanereas. mann ees ja mina järel. ilmselgelt olin ma paljajalu ja mann jalanõudega. läksime veel edasi ja järsku mann kummardas, sest tal läks midagi jalanõu sisse ja mina koperdasin sõnaotseses mõttes mannile otsa. varbaga muidugi. ja vastu kanda. kisa läks mul kohe lahti, sest varvas liikus paremale poole mingi45 kraadi :D(võtame sellest äkki cos, sin ja tan ka ?). ossajummmel kuidas ma kirusin manni kanda. tublid vanemad tal, et nii tugeva kannaga lapse meisterdasid. naljakas on see, et ma ei osanud eluski arvata, et kogu see asi nii lõppeb. igaljuhul läksime me edasi metsa poole, et seal ringi trippida ja vaadata, kuhu võiks minna. mina juba lonkasin, sest mu jalg oli VÄGA valus. jalutasime metsas ja avastasime, et peame ikka oma koha peale rannas püsima jääma, sest muud võimalust lihtsalt EI olnud. jõudsime tagasi, rahunesime maha ja hakkasime sööma. ma istusin rogeni auto juhi kohapeale ja ilmselgelt lõin ma oma varbakese vastu pedaali ära. ossajummel kus nüüd läks kisa lahti. isegi nutsin(jah, nii see oli). mul oli lihtsalt niiiii faking valus. läksin telki ära magama. enne seda tegime veel mulle nipernaadist viinakompressi ja lootes, et ehk kaob paistetus ära. ma tahtsin tund aega magada, aga ei saanud, sest mul oli valus ja mida kõike veel. sama targalt tulin telgist välja poole tunni pärast ja olingi niisama. istusin maha meie lebolasse ja lihtsalt olin. istusin ja valutasin varvast. kuna õhtu hakkas kätte jõudma, oli meil vaja lõke püsti saada ja liha hakata tegema, sest nälg tahtis juba silmanägemise ära võtta. saime lõkke põlema ja kõike. tegelikult oli nii, et kui ma örkasin, oli mann teinud salati valma ja sõin seda koos leivaga. sest lihtsalt liha polnud veel😀. õhtuks oli lõke olemas, puid ka mingil määral ja istusime lõkkeääres ja tegime minutimängu kõigega. great. i love this game. hiljem kui juba päike oli loojunud ja meil hea olek, avasime nipernaadi manniga, et tähistada ikka korralikult jaanipäeva:D. lõpuks mai saanud enam väga arugi, et mu jalg valutaks või midagi. ma lihtsalt ei tundnud enam seda väga😀. ilmselgelt tegime me JÄLLE minutimängu. kõige selle lebola tegemiste tagajärjeks oli see, et me hakkasime laulma. meie selja taga oleva põõsa taga olid mingid tüdrukud, kellega me tegime laululahingut. no et kes ikka kõvemini ja rohkem valesti laulab !😀. no ja ikka meie winnisime. ma arvan, sest hommikul ei olnud mannil häältki😀. läksime veel jalutama ka öösel(jah, öö oli juba saabunud :D). mina oma ilusate triibuliste sokkidega ja rogeni plätudega + ma veel lonkasin😀. tore tore. isegi tops oli veel käes, kui õigesti mäletan. tore tore. ma lonkasin ikka väga küvasti ja loobusin kuskile kaugele minemast, sest mul oli valus. tänu nipernaadile on ka manni üks tekk viinamarjamahla plekke täis, aga juhtub ikka(ma ei taha ennast süüdi tunnistada). igaljuhul. kui ilusti-kenasti neljani olime vastu pidanud, läksime me magama ära. kõik olid suhteliselt vässud. kui ma patja puutusin, siis kohe magasin😀. öösel saadeti mulle veel sõnum(kell 4.44 priidu poolt!!) ja ma ise olin selle läbi une läbi lugenud ja telefoni kuhugi ripakile jätnud või midagi. aga point oli selles, et see telefon vibeeris ikka edasi. mai tea miks😀. a ei. ma ei lugenud sõnumit läbi, vaid võtsin lihtsalt telefoni taskust välja. jah, nii see oligi. see et mu telefon vibreeris teatud aja tagant ei häirinud mind ennem kui ma olin juba pool ärkvel. sest sügavas unes ma ilmselgelt ei saanud aru sellest. kui ma juba poolärkvel olin, hakkasin oma telefoni otsima. ilmselgelt läksin ma närvi kui ma seda ei leidnud ja see aina edasi vibreeris. lõpuks leidsin selle enda magamiskoti SEEST !!:D:D: tore tore. ma ikka oskan. ja nii saigi meie esimene tripipäev läbi !🙂

meie masterlõke

NELJAPÄEV:  hommikul ärkasime mingi 10.30 paiku, sest päikest ei olnud ja telgis kannatas magada. tegime kohe hommikul endale võikusid ja manni imepoti abil saime midagi kohvitaolist ka juua. see oli hea algus hommikule. aga seoses minu jalaga oli see, et see oli juba SININE. või no täitsa paistes omadega. varvas oli nii suureks paisunud, et mu suure varba ja selle haige varba vahel ei olnud enam vaba ruumi. varvas oli koos selle sinise paistetusega kokku umbes 5-6 cm pikkune, ilmselgelt pole kellelgi nii pikki varbaid😉. ise olen rahul sellega, et ma vähemalt natukenegi liikusin. kuna meil oli vaja saada veel lõket nii õhtuks kui ka päevaks, pidime me kuskilt puid saama. me ei leidnud neid ja siis läksid rogen ja mann poodi. mina passisin kohapeal ja jäin lõkke äärde meie lebolasse tuttu. värskes õhus on ikka hea magada. meri kohiseb ja lõkke viimased oksakesed ja tukid veel praksuvad. tuli küll hea uni. kui nad tagasi tulid, saime me lõket teha ja süüa. tegime liha ja salatit. siis tuli jälle piduuu. tegime kokku umbes 20 minutit minutimängu ja jälle päev otsa hea olla. vahepeal tahtis mann magama jääda ja me läksime rogeniga teisele poole muuli, et puid tuua. leidsime ka puid, palju. ja saime lõket elustada. kuna mu varvas oli ilmselgelt ikka sinine, siis läksin jalutasin merevees natuke aega, et äkki jahtub maha. pärast seda jäin manni jalutsisse magama ja rogen läks telki. kõik olime väsinud eilsest õhtust(äkki). kui ärkasime, tegime jälle süüa ja me manniga jõime. kuna mul oli mure, et kas minna neljapäeva õhtul või reede hommikul koju, siis otsustasime siiski, et lähme õhtul koju. no kasutasime seda võimalust siis nii ära, et läksime manniga randa sulgpalli mängima ja siis ujuma. jaaaa. me käisime ujumas. või no sulistamas/solberdamas. vesi polnud isegi mitte puusani, kus sa sellega. umbes äkki põlveni😀. aga tegime mudasõda ja kõike. ise ei saanud arugi, et jalg valutaks. no pärast ujumist hakkasime vaikselt vaikselt asju pakkima. see võttis ikka omajagu aega, sest me oleme aeglased ;D. kui asjad koos ja kõik tehtud, siis võisimegi ära minna. prügi põletasime ära ja taara võtsime kaasa. seda oli meil suur maxima koti täis. jep je. joodikud. aga kui koju sõitsime, siis oli esimene sihtpunkt valge baar, kust me süüa nõudsime. vno ma tahtsin burksi. mulle öeldi, et burksi pole. siis läks kohe rogen ja küsis, et kas te olete ikka kindlad :D:D et nagu whaaaat:D:D:D:D. jaa. me oleks nagu mingid lakku täis parmud olnud või lihtsalt laksu all. naersime ja tegime veel palju lollusi seal. kindlasti arvas keegi, et me täis oleme. vaatasime jalkat ka natuke seal. jaapan sai värava!😀. no kui edasi sõitsime, siis oli vaja veel kuskile pilti minna tegema, sest päikseloojang oli nii ilus !!!! tegime veel pilte ja läksime edasi. kuskil kilingi-nõmme tee peal oli üks hääletaja. meile kõigile tuttav, aga peale tedaei võtnud. rogen ja mann tegid nalja(vist) et mine ka hääletama. ma ütlesin neile lihtsalt, et panen endal silgi külge: traumapunkti ! ja kohe kõik peatuksid. ilmselgelt ei kulgenud meie trip ilma viperdusteta. kuskil puiatu tee peal oli mul vaja minna vetsu ja jooksin oma haige jalaga ringi nagu mingi sadamiljonkorda hälbega ja niisama ootasin traumapunkti minekut. kuskil päri juures võttis meid ment ka rajalt maha(KUSTI ORG ON ARMAS !! :D:D:D:D) ja lasi rogenil puhuda, kui mu vererõhk oli enne 500 siis pärast seda oli juba 1000. lõpuks jõudsime ka oma lõpp-punkti välja. mina laadisin oma asjad emme autosse ümber ja jätsin veel manniga hõvasti ja suundusin traumapunkti juurde nagu ehtne kodutu: PALJAJALU !:D. ma olin juba igalpool paljajalu käinud. ei saanud enam arugi, et varvas valutab või on paistes, sest lihtsalt jalad olid nii läbi külmend juba omadega😀. käisime siis röntgenit tegemas mul ja lõpuks öeldi, et mul on VÄGA ÄGE põrutus ja ühtki luumurdu ega midagi pole. JUMAL TÄNATUD !!😀. ikka olen veel luumurruvaba inimene😉. aga see selleks. sain isegi haiglast tasuta külmakoti kaasa !!😉. mahens. meil oligi vaja seda:D. aga jaa. kojujõudes läksin kiiremas korras magama ja hommikul ärkasin üles veeeeel suurema jalavaluga. kohe viinakompress peale ja külmakott ka peale ja oligi asi ants.

sööööööööööööööök

kokkuvõtteks võiks öelda, et trip oli äge, kui ma oleksin veel kipsi ka saanud, siis oleks see olnud nagu kirss tordi peal, sest see oleks olnud meeldejääv mälestus:D. nüüd on selleks mälestuseks lihtsalt haiglast saadud mingi leht, kus on kirjas mis mul viga on ja mis kell ma midagi tegin. hea mälestus !!:D.

avastasin ka seda, et mereääres oli mul üllatavalt palju sõpru – TELEFONIS !!!!!!!! jaaa. ma rippusin kogu aeg telefoni otsas:D. aga ikka juhtub.

ootan juba järgmist trippi !!! mulle meeldis.

liisu

2 Vastust to “suve esimene trip”

  1. tekkis küsimus et kas te saite trahvi w: D?või miks sa nii kiiresti rogeni autost minema läksid😀 ?

Lisa kommentaar

