Armastus on viga ja ilus poiss on lihtsalt siga.

ja hakkab jälle pihta see allakäigurada, kust on raske väljapääsu leida. need unetud tunnid, tunde keerulisi mõtteid, kilodes pisaraid ja südamevalu. ma ei taha seda. ma pean olema sellest kõigest üle. milleks üldse ?! siin saab minu viimnegi mõistuseraas otsa. ma lihtsalt olen sõnatu, aga samas kuri kui siil.

ainus küsimus, mis mu peas ringi tiirleb on, et “MIKS?” et nagu milleks ?!?! ma olen suutnud endast üle olla. olen suutnud olla rõõmus ja õnnelik, aga nüüd. 1 sekund ja kõik on justkui pöördvõrdelises seoses. ma vihkan selliseid olukordi. sest see pole esimene.

. . .

ja tõesti. ma olen nii solvunud kui üldse saab olla. kohe ikka nii solvunud, et isegi põhja pole näha.

liisu

Lisa kommentaar

