People don`t change, they just become more what they really are..

et siis tänane päev on olnud täis päikest, laste kisa, palju muusikat, linnulaulu, sööki ja jalksi. olen päris tubli olnud. hommikul ärkasime jannuga kell 8, et väikestele putru keeta(JANN KEETIS) ja ise midagi süüa. tegime hullu piduroa ja lõpuks kui kõht täis, tuli sander ka juba ja hakkasime sannut hoidma, sest miku magas. kuulasime lastelaule ja tegime kõike muudki veel.

kui miku ka ärkas, siis läksime õue jalksi mängima väikestega;d.  ja niisama veel muid trikke tegema, et sander võimalikult kiiresti ära väsiks. ja nii ka juhtus. 11.00 läbi natuke sander juba tudis. okei, see selleks.

igaljuhul oli täna väljas võrratult ilus ilm. ma kasutasin seda väga ratsionaalselt – päevitasin ja veetsin enamuse päevast värskes õhus. õhtupoole hakkas juba vastik kui õues olin. ei tundnud ennast enam ehk väga hästi. 20 minti õues ja juba oled grillkana valmis. tore tore.

igaljuhul. õhtul kui toas olen olnud, siis suudab üks KOLMEAASTANE pärdik(mihklist käib jutt) mu nii vihale ajada, et mu pea hakkas lausa valutama. no lihtsalt kohutav !!!!!

tegime eva ja jannuga nostalgiat ka. ehk siis mängisime pommi kolmekesi !! mahens. teinekordki peaks veel mängima niimoodi. päris mitu tundi ei suuda, aga tunnikese peab ikka vastu😉

liisu

Lisa kommentaar

