Parim ravi vihale on naer.

et siis täna on juba esimene juuli. mina enam oma toas telekat EI näe, sest mul puuduvad igasugused digi ja zoomboksid. great. nüüd puudub mul üldse ülevaade igasugustest telesaadetest. masendav lausa. ma ei oska vist isegi vahest oma unetutel öödel nüüd magamagi jääda niimoodi, et telekas ei töötaks. harjumuseks oli ju see siiski saanud, et kui und ei tulnud, siis panin teleka tööle ja tuli uni. siis panin teleka kinni ja magasin edasi😀. mul on ääretult kahju, et enam sellist luksust mul EI OLE !!:/ viin ehk teleka kohe pandimajja no ;D.

hommikualustuseks oli mul suurepärane peavalu, mis sai alguse juba eile. päiksepiste on ka tore asi, jep. ei soovita kellelegi. põhimõtteliselt ei olnud mu lemmikul pudrul, milleks on mannapuder, isegi maitset täna. kõik tundus nii maitsetu. ma ju jumaldan mannaputru ja selle maitset, aga täna see puudus. asi polnud pudrus, vaid minus. õigemini mu peas.

hiljem telekat vaadates klõpsisin kanaleid ja leidsin discovery. üks huvitav kanal peaks mainima.

kuna ma tahtsin issi käest pipraplaastrit saada(kodus polnud enam peavalurohtu), siis m helistasin talle ja ta ütles, et tule ise sinna. no ma algul kahtlesin küll, et kas minna või mitte. aga lõpuks läksime siis emme, sandri ja mikuga koos. läksime jala. panin ilusti oma ägeda nokaka ja ujukad selga. viis tonni päiksekreemi ka ja minek. isegi jalanõusid ei pannud. kohale jõudes läksin esimese asjana maasikaraksu ja siis sain issilt pipraplaastri, mille ta ka mulle kohe peale pani. kusjuures peavalu ongi tänu sellele kadunud (:

tagasi sain rattaga, sest olin üks päev rattaga sinna läinud. rallisime niisama mikuga võidu koju. ilm oli ka ilus. aga meeeeletult lämbe on väljas.

koju tulles tegin traditsiooniliseks saanud pelmeene ja salatit. njämm njämm.

ma lubasin endale juba eile, et kuna täna vaba päev, siis koristan oma toa ära. seda ma ka tegin. tõmbasin isegi arvutikasti seest tolmu ära. vooditagant ja kapitagant ka. riided koristasin igaltpoolt ära ja väikeste äramäkerdatud peegli pesin ka puhtaks. nüüd on hea olla, sest tuba on korras. aga seoses sellega tahaks küll mõne inimese maha lüüa. milleks võtta MINU asju kui ma koristan ?!! milllleks laamendada ringi ja mitte sõna kuulata ?!?! ja mis peamine. kui mul tuba juba korras ja hakkan lõpetama, siis hakata aknast igast paska sisse viskama ja mingeid mänguasju ka. no muidugi ei lõppenud see miku jaoks hästi. ta suutis  mind iga minutiga aina vihasemaks ja vihasemaks ajada senikaua, kuni pidin talle laksu andma. ausalt ka. lihtsalt kohutav laps on ta. temast hullemat ei leidu. tropp on ta ka veel pealekauba. reaalne näide tropistunud inimesest.

mu varvas ka valutab JÄLLE, sest suutsin selle kuhugi vastu ära lüüa.

MUL ON NIIIIIIIIIIII PALAV !!!!!!

kõik ajavad mind nii vihale !!

tegin oma plaadikasti ka korda. kessule pidin plaadi tegema ja leidsin plaadikasti koristades sealt veel ühe plaadi, mille kunagi katule olin teinud ja annan selle ka neile siis😉. mis mina sellega ikka teen😀. aga kaks on ikka parem kui üks.

liisu

2 Vastust to “Parim ravi vihale on naer.”

  1. hahhaa.. ma ka ilma telekata nüüd. lasin boxi teise tuppa ära viia ;d, sest ma nkn ei vahi telekat..😀 haha, a vähemalt sul ju arvuti :)?

Lisa kommentaar

