trip ratastel

eva kutsus ujuma. ikka olin nõus. läksime siis ilusti kenast siniallikule. eksisime 10 korda ära ja lõpuks saime ikka “sulpsu” teha ja läbimärgadena sammuli poole sõita. ma armastan metsas karjuda !! 😀 JAH, EVA, MA OLEN METSAS METSLANE !:D.

sammulisse jõudes hakkasid teised sealt juba ära tulema ja nii ka meie ;D. läksime kiikuma. meenutasime vanu aegu ja tekitasime “paha oleku” tunnet. sealt edasi läksime ühe risti peale juttu puhuma. meid oli 6 tükki lausa:d.

siis läksime riksu ja alariga maasikaraksu !:D OOJAAA, jäin nagu maasikatest rasedaks. nii suur punu oli ees ;d. aga hea oli olla. kuna alar korjas purgitäie maasikaid siis läksime riksu piimapuki peale romantikat tegema ja päikeseloojangut vaatama. seal oli veel üks hiiretaoline olend,. keda me kiusasime:D. v no mitte mina. ma kartsin ja karjusin:D.

MA OLEN NII VÄSINUD !!!!!!!!!!!!! aga teinekord olen targem kui lähen ratastel trippima. vaene rattake mul 😀

liisu

Lisa kommentaar

