kvaliteetaeg koos sõbrannadega

on tore veeta aega koos oma sõbrannadega. naerda koos. juua juissit koos. teha pilte koos. kõike teha koos. nii lollusi kui tarkusi. see on supertore aeg !! tõesõna !! kuna ma ei satu nii tihti linna kui oleks vaja, siis tihtipeale ongi need tunnid, mis kõik koos on oldud, need, mida ma tahaksin ja mäletangi ka paari aasta pärast. see on lihtsalt supertor. ma võin teha mida ma tahan nende nähes. sest nad teavad, milline ma olen ja kuidas ma käitun. see on suurepärane !! ma võin teha lambist lolle nägusid ja keegi ei hakka mu pihta sellepärast imelikult vaatama. on tore teada, et ma oman selliseid sõbrannasid, kellega ma tõesti võin lambist igal ajal välja minna ja midagi pöörast ette võtta !! aitäh et te mõlemad mu kõrval juba aastaid olete olnud. kui ma poleks läinud crjg-sse, siis ma poleks elusees saanud endale selliseid suurepäraseid sõbrannasid ! ausalt ka. ma olen selle üle lihtsalt niiii ülimalt õnnelik.

peaks kunagi tegema suuuuure fotoalbumi kõigile nendest tegemistest, mida me kõike teinud oleme. panema nad aastate järgi ritta ja vaatama, kui ebanormaalseteks me muutunud oleme:D. ausalt ka. kunagi olime me palju normaalsemad. aga tõesti. see oleks ülisupermahe idee. oleks tore ja kena vaadata näiteks viie aasta pärast, mida kõike on koos sõbrannadega korda saadetud. see on lausa üks imelisemaid aegu. öeldakse ju ikka, et sõbrannadega veedetud aeg on niisama tühja veedetud aeg, sest klatšitakse või midagi seesugust. me nii väga ei tee. me teeme pilte. lolle pilte
(mis tegelikult on ju ilusad), et neid kunagi vaadata ja naerda:D. ausalt ka !!!

naistega metsas

tõesti. olete ikka ühed kuramuse ägedad inimesed mõlemad. nii britta(tuntud kui kätvoman) ja eva(tuntud kui pelmeenisöödik). olete mulle kallid !!

igaljuhul reedese õhtu lõpetasin ma eva juures, kus olime aias, sõime pelmeene ja olime eva läpakas pilte tsekkimas ja naermas. mulle meeldis seal. oli tore ;D.

ja kui te vaid oleksite näinud kuidas ma eile karjusin ja lõugasin kui jalksi otseülekannet tehti meile;d. ma lihtsalt olin nii suuures ärevuses ja kui lõpptulemuse teada sain, siis hakkasin karjuma ja kisama. ghana on äge !!! mulle meeldib ghana. aga no näed, läks teisiti. eva isegi ütles, et ta oleks pidanud seda filmima😀. jumal tänatud, et ta seda ei teinud ;d.

pmts. tänane öö venna juures oli üks esimesi selle nädala jooksul, kus ma sain tõeliselt rahulikult magada. mu süda isegi ei valutanud. see oli suurepärane. hommikul ärkasin alles 10.30 paiku ja siis sain pannkooke🙂. nii äge.

SUVI ON IKKA ÜKS KÕIGE SUUREPÄRASEMAID AEGU !!!!!!!!😉

liisu

3 Vastust to “kvaliteetaeg koos sõbrannadega”

  1. Pmst Brittat Sa ju teadsid enne crjg-sse tulekut, Sa poleks lihtsalt mind omanud siis kui Sa poleks tulnud😀

Lisa kommentaar

