oli super pidu ? OLI !!!

ootasin summerjami kaua, aga sain käidud ja tehtud ja kõik nähtud !! super lihtsalt. mäletan veel, kui esimest korda sain teada, et summerjam tuleb ja kus ja millal jne. olin meeletus vaimustuses. selleni oli veel 100 päeva aegagi. olid ajad.. JA NÜÜD SEE OLIGI SIIS KÄES !! uskuge või mitte, aga lausa käed hakkasid värisema rõõmust ja kõhus keeras kui rongiga sinna sõitsime, sest ootused ja lootused ja ärevus tegid oma töö. mina olen 100% peoga rahul. kohe kindlasti ! kuna pidu kestis 2 päeva, olen äge ja meenutan neid hetkel eraldi.

REEDE: kuna me pidime minema lõunase rongiga, siis hommikul suundusin ma manni poole. no meil oli ikka ülikiire. aga see selleks. põhimõtteliselt oli see kõige naljakam, et meil oli KOLME peale mingi a’la 11 kotti asju. ja oi kui naljakas vaatepilt see oli, kui me neid asju tassisime. no pmts. rongis olime viimases vagunis, kuhu sattusid ka meie tuttavad, keda ka mina teadsin. see oli tore. meie vaguni omad suundusidki enamjaolt summerjamile. nii super. türile kohale jõudes olid juba need ärevuse liblikad kõhus ja peotuju sees. läksime ja trippisime koos oma ÜHETEISTKÜMNE kotiga türi konsumi poole, et süüa osta kaasa. me ei liikunud sinna 10 minutit vaid kindlasti rohkem. päris naljakas vaatepilt oli see võõrastele ja möödasõitjatele. kolm tüdrukut lähevad nagu kaamlid summerjamile😀. kõik käed on asju täis. meeletult naljakas ikka ;D. praegu on seda tõesti naljakas meenutada. igaljuhul poodi me jõudsime ja asjad saime ka ostetud. no nüüd lisanduski meile siis üks kott veel juurde ja elu oli lill. kuna meil polnud õrna aimu ka mitte, kuhu me minema peame otseselt, siis trippisime niisama ringi ja olime ägedad. lõppude lõpuks jõudsime kohale, küll valelt poolt:D. aga see ei olnud mdagi, sest otseselt peoalale me sisse ei saanud nkn, ainult telkimisalale. no siis valisimegi SUPERTELKIMISKOHA ja panime oma asjad püsti ja valmis. sööma hakkasime ka kohe😀. nälg oli ikka tappev kõigil. siis trippisime seal veel ringi ja hakkasime karoliinale rongi peale vastu jalutama, sest ta ei tulnud meiega koos lõunasega kuna olid mingid probleemid. igaljuhul kohale ta jõudis ja kõik oli super🙂 ja siis viisimegi karoliina asjad ka sinna ja saime pidusse minna. NO ÜLIMSUPER !!! õhtul kui juba pimedaks oli läinud, saime sauksiga kokku. kolmekesi läksime ja jõime natukene . no edasine las jääda minu teada. aga jaaa. MUL OLI TORE JA TEISTEL OLI TORE..mina mäletan seda õhtut kindlasti kaua kaua. ja meenutan seda ka veel. öösel kella 4 ajal ujumas käia on ka tore. ja siis lubada, et jaajaajaa ma jõuan vähemalt 2 tundi veel üleval olla. aga siis ise koha ära kustuda:D. naljakas. öösel sain ma pmts ainult 3.5 tundi magada healjuhul. MEELETU !

LAUPÄEV: öö oli pmts magamata. hommikul vara käisin ujumas ja hakkasin päikest võtma. ei no tore tore. uni oli ikka üüberilt peal. aga juhtub ikka. no pmts saime kell 12 minna juba peole. aga me ilmselgelt trippisime niisama ringi. mina läksin vähemalt küll söberitega juttu ajama ja lebosse. rääkisime, sõime ja jõime. tõesti on tore rääkida inimestega, kellega pole väga ammu rääkinud. healjuhul kui üldse oled. SUPER !!!! no ja siis oli pidu ja pidu ja veelkord pidu. lõpuks tuli vahupidu ka !! täitsa tore ikka. kohe pärast vahupidu läksime suure jooksuga randa ujuma. RIIETEGA !:D. ma käisin sel päeval VEEL nii mitukümmend miljon korda ujumas et ise ka ei usu. laupäeval oli asi natukene kurb, et peame õhtul ära minema. külm oli ka pärast viimast ujumist. laenasin raunolt pusa ja tatsasin sellega ringi. tahtsin seda ära ärida, aga ta ei tahtnud nii teha. no pmts päev oli tore. käisime koos aivariga poes joogi järel ka. kõik oli tore. andsin raunole võlksi ka natuke, et ta elusalt ja tervelt koju saaks.  ma ei mäletagi laupäevast väga midagi enam:D. igaljuhul oli mitu vahupidu minu jaoks, ELMAYONESA !!!!, pidu ja pillerkaar !! ja kõik muu. lõpuks tuli koit toome lavale. oi see oli spr. kõva häälega laulsime kaasa kõik. nii tore ja armas ja nunnu kui see ka polnud. tagajärjeks sain omale köha :N. ulme. ja pärast koitu pakkisime oma kodinad kokku ja läksime konsumi juurde koos oma kodinatega, et rogen meid peale saaks võtta ja koju ära viia. naabripoisid kõrvaltelgist tulid ka meiega kaasa ja aitasid meie kodinaid vedada. mina küll vedasin oma kohvrit ja patja ise, aga jaa:D. paljajalu olin ka. ei tahtnud jalanõusid kulutada:D lõpuks jõudsime kunagi koju ka. öösel. autos lahisesin kindlasti.

PSSST !!! summerjami fondis on SEITSE KROONI !! selle raha leidsin maast !:D. 3 krooni leidsin küll ilusti maast, aga ülejäänud 2 sain nii, et teised viskasid sente ja ma korjasin:D. ja 2 eeku anti ka PABERRAHAS !:D. super. nüüd on seina peal summerjami käepaelad, koos piletiga, richardi antud üks õieke ja karp summerjami fondi rahaga, kuhu hakkan veel raha korjama juurde !;)

SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER !!

järgmisel aastal jälle !!🙂 siis teame, mida teha ja mida mitte😉

liisu

2 Vastust to “oli super pidu ? OLI !!!”

  1. oi oi😀 LIISU😀
    KES EI PIDANUD JOOMA😀 ? L I I S U😀
    aga jah , arvata oli et jooma hakkad😀
    pole hullu😀

Lisa kommentaar

