tubli tüdruk

olen enda üle päris uhke. nädalakese võttis aega küll, aga tehtud sain. jah, jutt käib toa koristamisest. mu tuba on lausa säravalt puhas. aknadki pesin ära. sain endal tuppa riiuli ka. ja kuna mul üks piltidega kaetud sein sai täis, siis tekitasin endale uue. ma olen ikka VÄGA TUBLI.

olen enda üle väga uhke, et lõpuks ometi sain oma toa ka korda.

venna suure auto koristasin ka ära😉 ehk siis topeltttubli. oi ma ikka nii uhke enda üle.

nüüd tahaks ainult ujuma minna. mmmm

minu pisikene pesa

enne

ja pärast

ma tundun väga nostalgiline inimene ikka. isegi ürituste piletid/käepaelad jätan alles. kui seinale vaata, siis alati meenuvad need üritused ja emotsioonid, mis mingi asjaga olid. see on ikka päris armas. olen reaalselt väga palju täis nostalgiat. paari aasta pärast pole mu toas vist vaba ruumigi. kõik seinad on nostlagiat täis. aga vähemalt on, mida meenutada😉

liisu

Lisa kommentaar

