jalad villis ja tuju hea

päris meeletu päev on olnud ikka. päev otsa olnud jalgade peal. jalad juba sõnaotseses mõttes villis. meeeeeletu lihtsalt. trippisime jaanikaga ja hiljem manniga mööda linna ringi ja vaatasime, mis toimub. pärast ootasime jannuga palka, aga no ilmselgelt ei saanud me seda. ajas ikka närvi küll.

pärast trippisin paala venna juurde ja niisama ringi.

mul pole isegi mitte mingit tuju praegu blogida. ma pole päev otsa pmts kodus olnud ja süüa saanud😀. naudin parem sööki kui blogin.

ma isegi ei kujuta ette ka mitte, mitu kilomeetrit ma täna jala olen maha käinud. lihtsalt ülimalt meeletu.

liisu

Lisa kommentaar

