folgi esimene päev

ahoi semud. kuna folk on aeg, mil inimesed käivad ringi ja naudivad õhkkonda ja on niisama ägedad, siis ega minagi neile alla jääda saa. ilmselgelt olen minagi linnas ja kindlasti mitte toas. kuna mul eile polnud tõesti aega blogida, siis pean meenutama, mida ma kõike korda saatsin. raske saab see olema, aga jah, vägagi huvitav päev oli minu jaoks.

folgi avamisel käisin koos tüdrukute ja sandriga. meil oli seltskonnas 4 tüdrukut ja üks peaaegu 2-aastane poiss. ilmselgelt arvati, et keegi meist neljast on selle poisi ema😀. aga las see olla.

mulle meeldib sandriga mööda linna jalutada. aga siis satun küll paanikasse, kui vankril ratas alt ära lendab ! :D:D HAHAHA:D:D:D: tõeline ultimate fail !:D.

aga jaa. nägin isegi kahte semu omal. nemad mind ilmselgelt EI näinud ja see on kurb.

oehjummel. flirdis müüsime marksiga pileteid ka. pidu läks nagu läks.. ei oskagi väga kommenteerida. sain vähemalt oma käepaelte “kollektsiooni” ühe paela juurde.

folk on tore aeg, sest saab jalutada ja inimesi vaadata. selle tagajärjel on mu jalad väga villis ja väga valusad.

rääkimata sellest, et folk on kõige suurem raharöövel😀

lihtsalt äge.

ja hommikul vara üksi päiksetõusu näha on ka tore. viiepaiku magama minna ja hommikul hambaarsti juurde minna on mu elu unistus olnud juba sünnist saati.

et siis edu mulle.

mul on lambist mingi ige paistes ja sada muud häda veel :N. hea, et üldse veel hambad suus püsivad.

ja m@tul on ägedad naljad. võiks lausa killuraamatu koostada. kes teab see teab.

olgem musid.

liisu

2 Vastust to “folgi esimene päev”

  1. M@tu pole ikka veel oma naljavara uuendanud? :D:D

Lisa kommentaar

