seiklus seikluse otsa.

tegin oma viimase postituse eelmisel kuul. täiesti masendav. kaks päeva pole ma leidnud sekunditki aega, et midagi blogida. veel masendavam. nii palju on juhtunud vahepeal😀. ilmselgelt on elu üks suur seiklus.

REEDE(30.JUULI): meil oli klassipidu minu juures. muidugi oli pidu tore. mulle meeldis. meid oli lausa 19 tükki kohal. see on SUPER !!! me mängisime bailat. ja vot seda mängu mina enam mängida EI julge:D. lihtsalt liiga karm. siiani kardan ja kahetsen pooli asju ;d. igaljuhul vajusin mina pärast bailat ära. läksin ära telki pikutama viieks minutiks, et sauna minna, aga viis minutit venis sujuvalt kaheksaks tunniks ja niimoodi minu j aoks see pidu lõppeski.

baila

julged bailamängijad

43.50.-

LAUPÄEV(31.JUULI): raske hommik, raske hommik. pidin pannkooke tegema, aga polnud arvatavasti sellises konditsiooniski, et neid teha. õnneks oli emme nii armas ja alustas pannkookide tegemist ise ja palus mul lõpetada. ma ei teinud seda😀. ise nkn ei suutnud pannkooke süüa. igaljuhul läksime me britta ja stevelyga bussi peale, et linna minna. jaaa palavus tappis sajaviiekümnega. ausalt ka. mul olid veel teksad ka jalas:D:D. täitsa napakas olen. aga jah. väike kolmekilomeetrine jalutuskäik värskes õhus keset päeva ei tee paha🙂.ja üleüldse tuli buss SEITSE minutit varem!

ma armastan hommikuid

me bussipeatuses tsillimas

igaljuhul bussi peale me saime ja kõike saime. läksimegi linna ja saatsime koos brittaga stevely bussi peale. eva tuli ka bussijaama, et kaamera võtta. linnas hakkas mul paha paha ja läksin ruttu emmega koju tagasi ;d.

koju tulles pidin mina koristama kõik eilse peo segaduse ära. taarat sain 43.50.- eest ja sellest moodustan klassifondi nüüd. jep. aga pmts. aega võttis aga asja sai. kõik sain korda tehtud ja asjad ära viidud. kuna ma öösel olin 8 tundi maganud, siis muidugi tahtsin ma veel magada. läksingi TELKI magama. väga mõnna oli. seal oli nii hea jahee. aahhh. nii hea ;d. ma mäletan täpselt, et ärkasin enne 18.40 riksu kõne peale. vedasin end tuppa ja oh imestust. kell oli 19.00 ja siim kutsus TARTUSSE kinno. et 19.45 lähebbuss, pane end valmis ja tule tartusse.

mida muud mul üle jäi ? ma olin siimule juba ammu lubanud, et ma tulen temaga kinno. no nii kuis lubatud, nii ka tehtud. olingi siis 19.45 juba tartu poole teel. polnud VÄGA AMMU tartus käinud nii, et ma jalutan kuskil tänava peal ringi. seda pole tõeliselt ammu juhtunud. a’la 4 aastat. teatriskäik ei loe, sest me käisime AINULT teatris.

aga igaljuhul oli kinos tore. käisime “eclipse”-i vaatamas. super. mulle isegi meeldis😉. ja nunnu oli.

pärast käisime veel siimu juurest läbi tartus ja trippisime tagasi viljandisse. siim veel tahtis laulma hakata autos, et muidu ta jääb magama. no siis me laulsimegi. koit toome nädalalõppu oskasime kõigeparemini laulda!! :D:D.

öised maanteed on toredad. ja öine viljandi kaa. maheee.

öösel käisime veel riksu juurest ka läbi, et kaks tüdrukut peale võtta ja nad linna viia. mina läksin siis ilusti koju ja ilmselgelt läksin ma TELKI magama. hommikul sain küll kuumarabanduse, aga tuppa tulles oli niii hea JAHEEE !!

elu ongi üks seiklus seikluse otsa. ekstreemsused on lahedad. kiired plaanid ja otsused on veel lahedamad.

JA TÄNA ON 1.AUGUST JUBA :O:O. kuu aja pärast peab KOOLI minema -.- täiesti masendavalt masendav. kõige masendavam…:/

nii head mälestused selle lauluga:) eile siimuga ka laulsime seda. FOREVER YOU AND ME !!!!!!!!!!!!!!!!

liisu




Lisa kommentaar

