Selleks ,et teada saada, mis on kuristik, pole vaja sinna kukkuda.

ma olen täna olnud päris laisk.  lubasin endale, et koristan toa ära, aga kas ma tegin seda ? ilmselgelt mitte. mul oli täna lihtsalt niisama “jalad seinal” päev. hommik algas juba halvasti, aga selle ma unustan ära. hiljem oli kõik peaaegu korras. aga see jonnituju, mis mul juba mitu päeva on, teeb mulle paha. ma ei viitsi enam nii. peaksin midagi ette võtma. kuhu on kadunud mu preili positiivsus ?!?! kuhu ?!?! ma pean ta üles otsima. kiiremas korras.

kuulan enda arust rõõmsaid laule ja proovin tuju üleval hoida. aga see ei õnnestu kohe absoluutselt mitte. täiesti masendav.

lugesin täna vanu iseloomustusi ka enda kohta orkutis. kõik need mälestused, mis meenusid. kõik need emotsioonid. üldse arvavad inimesed minust kõik ühtmoodi: kui pole näinud ja tundma õppinud, siis sa ei teagi, milline inimene ma olen. ja ma olen nendega täiesti 100% nõus. NII ONGI !! mind ei saa puhtjuhuslikult tundma õppida. see protseduur vajab aega ja tahtmist. aga ma olen ÜLIMALT ÕNNELIK, et paljud inimesed on tahtnud selle protseduuri läbi viia ja on nüüd minu südames !! olen selle üle tohutult õnnelik.

britta sai täna breksidest ka lahti !!😉 ÕNNITLUSED SULLE !!🙂

liisu

Lisa kommentaar

