tegus päev

ahoi. täna oli linnas rock ramp ja motoramm. mõlemad üritused on samal ajal. motoramm oli äge, aga rock ramp pole väga mulle loodud. igaljuhul vaatasime jannuga tagarattasõitu ja mäkketõusu. super. mulle meeldib see spordiala😀. mäkketõusu ajal olime koos marguse ja mingi onuga ;d. mart oli ka meiega, tegi pilti ja särkivärki. igaljuhul oli sellel onul GIN-i pudel ja ta tahtis, et ma selle viludasse paneksin. tegin selle ära. polnud probleemi. kui ta aga juua tahtis, siis küsisin, et palju maksab. andis 2.- . ja nii ma siis iga kord saingi temalt 2.-😀. nii päris mitu korda järjest;d. tore tore rahateenimisviis. aga jaaa. mahe oli motorammil.

edasi läksime stevely juurde bussijaama. riksu tuli ka sinna koos meiega. siis juba läksime suurde venda sööma ja saime marco ka enda punti. lõpuks läksime mul venna juurde asju tooma ja niisama jalga puhkama. seal liitus meiega priit, kellega folgil tuttavaks saime😉. oli temagi siis meiega. läksime rock rambile lõpuks. no tõeliselt jube üritus :D:D:D. aga jah, istusime laidoneri kuju juures ja nautisime ilma. ege oli ka vahepeal meiega liitunud(stevely sõbranna).

igaljuhul lõpuks jõudsime me tegelastesse ja sealt läksime mina ja riksu bussi peale. trippisime läbi päri ja ramsi koju. jalutasime pimedas 3 km koju ja oleme ägedad.

siin ma nüüd siis olen. ise surmväsinud, aga ÕNNELIK !!!!:)

täna on mul suur tahtmine võtta oma asjad ja kolida kuhugi kaugele. teise linna. olla seal ja elada oma elu. tahaks teada, mis siis saab kui ma oma elu hakkan elama…

liisu

Lisa kommentaar

