7 kuud ja 2 päeva

jah. ma olen oma blogi pidanud juba endalegi üllatuseks 7 kuud ja 2 päeva. päris naljakas on ikka siiani lugeda neid “halva päeva” blogisid ja “rõõmsa päeva” blogisid. kõik mu emotsioonid on olnud päris nurgast nurka. endalegi üllatuseks ei tunne ma neis postitustes vahest ennast äragi.

aga ma olen enda üle uhke, et olen suutnud juba SEITSE KUUD vastu pidada ja tõesti. mul on sellest nii mõneski mõttes kasu olnud.

keegi ehk ei usu, aga vahest on tore kui saan kõik oma emotsioonid kohe välja elada kuskil. mul pole vaja selleks kedagi sõimata ega kellegi peale karjuda, vaid ma elan end blogis välja. ma vingun/turtsun/tujutsen ja teen kõike. aga vähemalt ma ei tee kellelegi liiga. see on päris positiivne.

vahest kui tuleb nostalgia peale siis on päris mõnus lugeda vanu postitusi. tavaliselt meenuvad iga postitusega kõik sündmused. justkui oleks need eile olnud. SEE ON SUPER !!!

aga vahest tuleb ikka päris suur igatsus ka peale.. AGA MA SAAN HAKKAMA !!! ma olen tubli ! sisendan endale seda juba päris pikka aega.

lihtsalt tahaks öelda, et blogimine on lahe !😉

liisu

Lisa kommentaar

