LÕPUKS OMETI !!!

võtsin aega üle nädala, et koristada oma tuba ära ja ma sain selle lõpuks ometi tehtud !!!!!!!! see on lihtsalt niiii hea tunne. nüüd on kohe parem olla toas. umbes kolm ja pool tundi valada palavas toas higi sellepärast, et ma pole viitsinud koristada, on ikka väga raske😀. ausalt ka. sahtlite ja kappide koristamine on kindlasti ka mu üks lemmiktegevus !!! tegelt ka ;D see on sellepärast nii huvitav, et alati ma leian midagi sellist, mis on kadunud või mida pole ammu kasutanud. näiteks sain tänu sahtlite koristamisele endale kõrvaklappide pehmed padjad ja parandasin nendega oma kõrvaklapid ära. kasu missugune.

vanad kooliasjad korjasin ka ühte suurde kasti kokku. nendest saaks päris suure jaanitule teha . .

olen taaskord jälle enda üle uhke (:

liisu

Lisa kommentaar

