esimene kord on ikka esimene kord

ahoi. leidsin täna aega ja viitsimist endale pühenduda. ma olin täna tubli ja kusjuures täitsa omas mullis. ma vaatasin hommikust saati umbes mingi 4 tundi telekat. ise samal ajal üht asja nikerdades. ma lihtsalt tegin. kindlat eesmärki polnudki, aga lõpptulemus oli ilus🙂 tegin endale ‘ hea tuju padja ‘ . samas, midaiganes see ka ei tähendaks😀. see lihtsalt kargas mul esimesena pähe. nüüd panin selle ilusti riiuli peale. väga armas tuli.

palju vaeva näginka sellega. siiski ju käsitsi kokku õmmeldud ja särkivärki. päris ulme nikerdamine oli.

kunamul juba niit ja nõel olid käes, hakkasin ma oma teksapükse parandama:D. lõpuks ometi said mu 2 paari teksapükse endal nööbid ette. olen päris uhke enda üle.

ja päeva nael on kindlasti see, et MA KASUTASIN ÕMBLUSMASINAT(mis on aastas 1900 :D) aga eks ma sain hakkama. igaljuhul ma kasutasin seda !!!!!! õmblesin niisama ühe padjakese. no tõesti. mis mul täna viga on olnud ?!?!?!?! niit ja nõel on elu. EI OLE !:D. ma vihkan õmblemist ! :O

sellepärast see ehk ongi elus esimene kord kui ma VABATAHTLIKULT midagi õmblen ja valmis ka teen. päris ulme ikka.

liisu

Üks vastus to “esimene kord on ikka esimene kord”

  1. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA😀 sina ja see vana õmblusmasin=liisil närvid kottis😀 i think😀

Lisa kommentaar

