Ennast kiitmast ma ei väsi.

olen täna JÄLLE väga tubli laps olnud:

  1. koristasin oma toa vaiba ära
  2. tapsin kärbseid suuremas koguses
  3. korjasin ploome
  4. lõhkusin ploomipuu ära ehk siis pool ploomipuud kukkus mulle oksana pähe
  5. valvasin väikseid senikaua kuni nad mulle kallale tulid
  6. tegin endale süüa vähemalt kaks korda
  7. nikerdasin padja kallal
  8. võtsin päikest senikaua kuni päike pilve taha läks
  9. pesin hästi suures koguses pesu
  10. koristasin köögi ära
  11. panin palju riideid kokku ja viisin ära oma kappi
  12. kirjutasin üles asjad, mida ma HOMME pean KINDLASTI tegema
  13. tüütasin emmet kõnedega, mille sisu oli umbes selline:” emme, mul juhtus õnnetus. ma lõhkusin ploomupuu ära. see kukkus mulle reaalselt pähe”. või et :”emme, too tomateid” (no ja ta kindlasti EI toonud neid )
  14. tegin emmele ja teistele ka süüa – spagette salatiga
  15. nikerdasin oma playlisti kallal
  16. lõbustasin kadret kui ta seda just parasjagu vajas
  17. samas lõbustasin ma ka igiigi-siimu kuna tal on tööl VÄGA igav
  18. vaatasin vanu pilte ka ja nostalgitsesin natuke aega. nüüd on õnneks kõik korras

no nimekirjas on päris üks asi ka, mis ma täna teinud olen. aga jah. olen täna päris palju teinud ja nöinud. võiksin lausa öelda, et tänane päev on täiesti kordaläinud😉

liisu

2 Vastust to “Ennast kiitmast ma ei väsi.”

  1. tänks et mind mainisid😀 sa rääägid siimuga ka telefonis kui tal igav on😀 ?

Lisa kommentaar

