Inimene tegutseb kolmel juhul: kui tahab, kui peab ja kui ei tohi…

eile oli meil kodus pidu ja mina sain endale päris mitu head jutukaaslast. see selleks, et nad kõik olid minust umbes 10+ aastat vanemad. las see olla. vähemalt ma sain nendega juttu rääkida. tekkis lausa tunne nagu ma teaksin neid juba päris pikka aega. jutt lihtsalt voolas iseenesest. ja mulle meeldis see !

võib tunduda päris nõme ja vastik see, kui mulle meeldib rääkis natukene purjakil inimestega. aga teate miks ? sellepärast et neil pole mitte ühegi sõna pärast häbi. vähemalt esmapilgul pole. see on super. ega mul endalgi pole häbi mõne hea/halva öeldud sõna üle kui ma olen natukene joonud. öeldakse ju ikka, et mis kaine peaga meelel, see täis peaga keelel. mina usun seda. ja olen 101% sellega lausega päri.

no samas, mulle öeldi ka seda eile, et ma olen nii suureks kasvanud. jah, ma olen suureks kasvanud. olen ju siiski juba seitsmeteistkümneaastane noor tütarlaps. aga jah, ma olen õnnelik, et olen julgenud viimase (umbes) 15 kuu jooksul teha ja öelda selliseid asju,mida ma varem pole teinud ega öelnud. ma olen muutunud julgemaks. julge hundi rind on rasvane. ja tõesti. seda võivad kinnitada ka sellisedi pisidetailid, et ma julgen ja TAHAN rääkida inimestega, keda ma tean nägu ja nimepidi ning ma pole nendega varem väga suhelnud. võibolla ainult teretanud. aga vot. kui inimesed on natukene joonud, siis tekib taaskord jälle tunne, et tead seda inimest justkui terve elu. see tunne on naljakas.

eile saingi siin kodus toimunud peol tuttavaks jaanusega. ta on KAHEKÜMNEKAHEKSA-AASTANE noormees ja ma sain temaga väga hästi läbi. mul on selle üle tohutult hea meel. ta oli küll päris purjus aga ma sain tõesti temaga rääkida kõigest. ta tegi mulle isegi selliseid komplimente, mida mulle pole ELUS VAREM MITTE KUNAGI öeldud. õnneks oli väljas pime ja ta ei näinud, et ma ehk punastasin või midagi. aga südame võttis küll soojaks kui inimesed teevad komplimente inimesele, kellega ta äsja tutvus.  see on armas ja nunnu ja tore ja veelkord nunnu.

ma olen hetkel täielikus meeltesegaduses. ma ei tea üldse, mis öösel toimus.

ma olen tegelikult väga rahulik tüdruk, aga vot tähti vaatama minnes ja inimesi kaasa kutsudes olen ma väga kangekaelne. ega ennem jonni ei jäta kui olen oma tahtmise saanud. nii ka eile öösel. ma sain oma tahtmise. käisin ööse kella kolme ajal tähti vaatamas jaanusega ja ma nägin isegi langevat tähte (: . mul teeb südame soojaks kui keegi tahab minuga romantikat teha (a).

ja ma olen VÄGA HEA inimeste sodiaagimärkide äratundmises. ma ise ka imestasin eile. aga see onu, kes pildil on. rääkis palju. meil oli lausa IDEAALNE klapp omavahel. las ta olla abielus ja vist ka äge issi. aga me saime omavahel väga hästi läbi. ta on kakik. ja mina olen ka. isegi mu emmega said nad ideaalselt läbi. ime ka pole. kõik kolm oleme kaksikud. ta lubas mu ära sebida ;D. nii armas temast. aga jaaaa. ta rääkis palju ja oli nii õnnelik ja särav kogu aeg. ma aimasin, et ta on kaksik ja kui sain teada, millal tal sünnipäev on, siis isegi imestasin, et ma panin ta tähtkuju õigesti. nii äge !!! (: olen VÄGA ÕNNELIK selle üle.

ma ei suudagi kohe oma mõtteid kirja panna, sest nad on segamini. ma ei suuda enam aru saada, mis toimus eile siin peol. mida ma tegin ja mida ma kellegagi rääkisin. ma olen meeltesegaduses.

kõik mu mõtted on omavahel sassis. ma teen vigu, mida ma armastan. ma kordan neid vigu. sest need on head vead. jah, ma lasen teistel oma vigadest õppida. ise ma neist küll ei õpi . nii see paraku on.

Mõned vead on liiga head, et neid ainult korra elus teha.

ja tänahommikune rahesadu kodus oli niii maheeee. ekstreemsus missugune.

vot sellised raheterad olid meil kodus

ja see taevas ..

oeh. eilne päev oli täis suurepäraseid emotsioone ja mälestusi. küll pildimaterjalina mälestusi, aga vähemalt needki (: väga positiivsed emotsioonid. teinekordki !!!!

liisu

4 Vastust to “Inimene tegutseb kolmel juhul: kui tahab, kui peab ja kui ei tohi…”

  1. ma arvan ka😀

  2. jaa liis😀 Mulle meeldib ka sinuga rääkida oma muredest kui sa joonud oled😀 siis sa võtad neid vähem tõsiselt ja chillimalt kui tavaliselt😀

Lisa kommentaar

