Sa oled õnnelik – kui sul on siht , mida mööda minna . Kui sul on eesmärk – mille poole püüelda . Kui sul on unistused – mille nimel elada .

ma olen täna olnud riksule väga suureks vaimseks toeks kui ta lahendas hoolega füüsikaülesandeid. ilmselgelt andsin ma endast täpselt nii palju, et pildistasin riksu piinasid ja rääkisin brittaga msnis. aga nii peabki. füüsikat suvel teha on reaalne piin. nagu mõnes õudusunenäos. aga meil oli tore. tegelikult ei olnud ma midagi nii laisk. ma ikka aitasin kaasa ka. mõne valemi ütlesin kindlasti õigesti. ega ma nüüd nii rumal ka pole kui lauajalg. mõni asi on ikka kümnendast klassist kõrva taha kinni ka jäänud.

ma arendasin hoopis oma pildistamisoskusi. tegin 1000 pilti riksust ühes asendis . no tõesti. kes tuleks sellise asja peale ? no ikkka mina. kes siis veel ?

füüsika on tõesti tore. kui ikka naabripoiss/klassivend/lapsepõlvesõber tuleb ja küsib abi MINU käest. siis on asi ikka päris hull. aga uskuge või mitte, aga kaks lolli pead on ikka parem kui üks tark pea. kaks pead on ju alati parem olnud. olgu nad lollid või targad. tegelikult lihtsalt kui ikak füüsikast aru ei saa, siis ei saagi midagi aru. tahtmine peab olema loomalik. siis on võimalik kõigest aru saada.

aga tõesti. loomalikku tahtmist jätkub mul vähe. ma pole loom.

kas keegi oskab pildi olevad pildikesed ilusti ümber joonistada vajalikesse telgedesse ? no kindlasti osatakse. mina küll ei oska, aga riksu oskas (; mul sellegi üle hea meel. ta on tublim kui mina. see juba ütleb midagi. et üks isane inimolend on targem kui naisolend.

tänane päev on üldse olnud päris palju kahtluseid täis. mul oli vahepeal päris raske endaga läbi saada. ei, ma ei vihka ennast. aga mul on lihtsalt vaja jõuda selgusele selles osas, et mida ma tahan. mul oli VÄGA SUUR tahtmine minna magama juba kell 9 õhtul, aga ma ei saanud õnneks, sest riksu tuli siia. väga positiivne. aga tulles tagasi paha tuju juurde, siis see lihtsalt tuli. ma ei viitsinud midagi teha ja emosin omaette. kuulasin oma muusikat ja otsisin tegevust. ma tegelesin sõnaotseses mõttes mittemillegagi.

aga mittemillegagi tegelemine on vähemalt millegagi tegelemine.

ma olen hakanud viimasel ajal muutuma väga naljakalt lapsikuks. mulle on hakanud huvi pakkuma mu enda kaisukarud, kes mul on voodis olnud juba umbes 5 kuud. nad lihtsalt on seal, aga ma ei mõistagi nende olemasolu. täna leidsin ma nende seast elevandi. tore loom on elevant. väike nunnu hall elevandike.

jaaaa mis kõige olulisem. kui 23 ajal hakkas riksu ära minema, siis ma saatsin teda. umbes 100 meetrit. PALJAJALU !! me jäime mu teeotsa tähti vaatama. riksu näitas mulle orioni(vist) tähte ja me veetsime teeotsas umbes 20 minutit. mul on vedanud ikka sellise naabripoisiga, kes tuleb mu juurde vabal ajal füüsikat õppima ja kui tahan, siis vaatab tähti ja kuulab niisama mu “põnevat” juttu. jaa tõesti. kõige toredam. varsti saab ju siiski juba 18 aastat sõprust (: midagi erakordselt ägedat on see !!!! (:

platon

nüüd ma kaon ära unenägudemaale ja loodan, et näen täna öösel ilusamaid unenägusid kui eile. juhuslikult meenus, et eilses unenäos oli ebareaalselt kõrge maja, äkki oli 54 korrust, ja palju inimesi. alla vaadates polnud see tegelikult üldse kõrge. mu sõbranna oli ka seal unenäos. see unenägu oli VÄGA REAALNE !! isegi liftiga üles sõites sinna 54ndale korrusele käis kõhust see imelik jõnks läbi kui lift seisma jääb vms. ma ei oska seda kirjeldada. väga reaalne värk igaljuhul.

füüsika on elu

nokia vs citizen

liisu

Lisa kommentaar

