Elu on seiklus!

ahoi. käisime keilas tripil ehk siis kadrel külas. käisime bowlingut ka mängimas ja ilmselgelt ma võitsin lõpuks (h). no tõesti. ennast kiitmast ma ei väsi. olen lausa väsimatu. ma polnud nii ammu keilas käinud oma vabast ajast. ja sinna ma siis läksingi. super !

läksime keila neljakesi ja tagasi tulime kolmekesi, sest jann otsustaski sinna jääda ;D. hülgas meid. tegelikult olid tal muud põhjused. aga mina mõistan neid (: mul on lihtsalt täna vaja ortotondi juurde minna ja ma olen sunnitud olema viljandis. ma muidu võiksingi ehk olla lausa pikemat aega keilas. poleks mitte midagi selle vastu.

igaljuhul kui tagasi sõitsime, siis me olime AINUKESED reisijad teel alates kuskilt raplast(visT). niii äge.väljas tormas. või no õigemini lõi välku igalpool ja sadas vihma. see oli nii kirjeldamatult äge, et ma ei suudakski seda praegukirjeldada.

sõidad autoga. väljas on kottpime. isegi metsa ja taevast ei suuda eristada. ainus asi, mis valgust näitab, on auto tuled ja siis käib sähvatus ja terve ilm on valgust täis. no tõeliselt maheeeeee. armastan selliseid asju.

kui viljandi jõudsime, tegime kohustusliku burksitiiru ja OH IMET !!! nägin seal üht tuttavat, kes oli ka SIIMU tuttav. ma küll tutvusin selle poisiga OMA VENNA MAJA trepikojas ja suhtlesime isegi natuke. kuigi ma pole teda kunagi elus näinud kainepeaga. nii palju kui ma teda näinud olen – 3 korda. aga ta lubas mulle eile, et kui ma talle TÄNA helistan, siis saan teda ka kaine peaga näha. no vot see oleks tõesti suurepärane vaatepilt😀. no ilmselgelt olen ma sunnitud selle ära tegema.

EESTIMAA ON VÄIKE !!!!!

no tegelt ka. tahtsin balti jaamas enne keila rongi peale minekut näha mõnd VILJANDI tuttavat ja nägingi. klassõde tuli just tlna. no näeed !!😉. suurepärane, et igas eesti otsas kohtad mõnd tuttavat.

tujurikkuja !

liisu

Lisa kommentaar

