Kas sa väsinud pole juba mu peas ringi jooksmisest ?

jummel jummel. ma olen enam kui veendunud, et mu pea valutab täna sellest, et olen liiga palju mõelnud. ja püüdnud/üritanud jõuda järeldusteni. ma soovitan küll teistel mitte mõelda. ma teen seda ise ka. aga praegusel hetkel malihtsalt pean seda tegema. ma ei tea ise ka miks, aga ma pean. tekib tegelikult küsimus, et kas sa väsinud pole juba mu peas ringi kõndimisest ? mina küll oleksin. no mina hetkel pole väga väsinud, aga mu pea küll on.

tekitad mu niigi pisikestele ja kokkukuivanud ajurakukestele suurt valu. tuhatmiljontriljon küsimust, aga 1 vastus. jummel jummel. mul lihtsalt pole sõnu ja mõtteidki enam, mida mõelda.

aga tegelikult on nii, et ei tohi mõelda. ei tohi mõelda välja minnes, et mida tegema hakkad. tuleb lihtsalt vooluga kaasa minna. uskuge mind, siin kehtib reaalselt see lause, et elu ON seiklus !!! minge vooluga kaasa ja elu on seiklus. kui mõtled, kas minna v mitte, siis on paha. pigem ära mõtle vaid tegutse !

MA ARMASTAN SU KALLISID !!

liisu

2 Vastust to “Kas sa väsinud pole juba mu peas ringi jooksmisest ?”

  1. ma sinu omasid kaa😀

Lisa kommentaar

