PIDUUUUUUUU !

pidu on elu ja elu on pidu. elu pole niisama pidu vaid lõputu pidu. jees jeees. pidu pidu pidu. ohohoh, see sõna on meeletult ägeda kõlaga ja tähendusega. igaljuhul on mul kahju, et ma ei tea, kes selle sõna algselt välja mõtles. või no ka kergemalt öeldes, et leiutas. aitäh sulle pikahabemega onuke või pikapatsiga naine. tänu sulle oli mul üks VÄGAMAHE reede(?) ja laupäeva varahommik !!!! üks äge ja lõputu seiklus.

olenemata sellest, et mulle järjekordselt üks ülimalt kallis inimene moraali luges ja minu eest hoolitses. ma hakkasin ta jutu pärast lausa nutma. jumal tänatud, et ma seda õnneks detailideni ei mäleta. igaljuhul ma tõeliselt armastan teda. nagu oma issit. tõesti !! keegi ei usu seda. aga see on nii.

ja inimesed, kellega ma eile koos olin. ainult nemad vist teavad kui väga ma tegelikult ka kustit armastan .. AUSALT !! keegi ei usu seda. no niiii ulmed luckerid, et usu või ära usu. tundub nagu oli see üks paganama hea uni. aga tegelikult oligi kõik nii, et jah. ma ei oleks praegu siin ja NII ÕNNELIK !! kui nii poleks läinud nagu läks.

viljandi politseionud ROKIVAD!!!!… sest täna rokin väljas.. lalalal. mul on ikka peotuju sees. see on täiesti uskumatu. elu ongi vist sellepärast lõputu pidu ja pidu ja vahepeal on lõputu seiklus ka. aga kui on pidu, siis on seiklused ka  ;)

no pmts tegelt ma tulin ÜHEKS ööks linna aga ma olen siin juba teist ööd ja nüüd jään ka kolmandaks. vahet pole, et ma oma riideid pesen siin vahepeal. sorri, PLUUSI😀. ja siis kuivatan seda akna peal, et jälle kuhugi minna. juhtub ikka. küll mina ka hakkama saan kuidagi😀. lihtsalt, et ma armastaksin praegu inimest, kes mulle ühed normaalsed papud sheeriks. mu enda omad digimuutusid süsimustaks (a)

aaa jaaa see, et EBS ka rokib , lossimäed ka. issand ma olen ikka veel kõigest nii ekstaasis. reaalselt olen ebanormaalses olekus hetkel.  aga juhtub ikka. elu ongi ebanormaalne.

ja kas teadsite, et tüdrukud on meeletult otsustusvõimetud ? kindlasti teadsite. ma sain ka seda eile teadma. no tõesti. kui tuleb pidu siis ikka tekib küll poes paanika ;D. aga jah, lõpuks saime valiku tehtud tänu MARKSILE !!!!!!! woohoooo, aplaus !😀

aga jaaa. tore on ikka omada peoloomadest sõbrannasid, kes isegi VARAHOMMIKUL tuleksid sinuga uuesti peole. AITÄH !! (k).

ja kas teadsite, et barni on kuiv sai ? selline sai, mis teeb suu veel kuivemaks kui ta juba oli ja on päris kuiv värk. aga kui kokat peale juua siis on täitsa normaalne värk😉

BARNI ON POOL ELU !

et siis kes mulle papusid laenaks ? (a)

liisu

2 Vastust to “PIDUUUUUUUU !”

  1. issand kui nunnu🙂

Lisa kommentaar

